گوشی هوشمند با صفحه نمایش جوهر رنگی

هایسنس اولین گوشی هوشمند جهان با صفحه نمایش جوهر رنگی را عرضه می‌کند

شرکت هایسنس (Hisense) به تازگی اعلام کرده است که ماه جاری میلادی اولین گوشی هوشمند جهان با صفحه نمایش جوهر رنگی را عرضه خواهد کرد.

در نمایشگاه CES 2020، هایسنس اولین گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایش جوهر رنگی جهان را به نمایش عموم درآورد. بدیهی است که این محصول توانست توجه زیادی را به خود جلب کند. به تازگی این شرکت اعلام کرده است که در کنفرانس China Digital Reading Cloud 2020 در تاریخ 23 آوریل اولین گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر جوهر رنگی جهان را عرضه خواهد کرد.

گوشی هوشمند با صفحه نمایش جوهر رنگی هایسنس

برجسته‌ترین ویژگی محصول جدید هایسنس قاعدتا صفحه نمایش آن است. این دستگاه از جدیدترین فناوری چاپ رنگی به همراه فناوری صفحه نمایش کاغذ الکترونیکی برای نمایش دادن 4096 رنگ استفاده می‌کند. با این صفحه نمایش دیگر بدون صدمه دیدن چشم‌هایتان می‌توانید کتاب بخوانید. این صفحه نمایش همچنین مصرف انرژی فوق‌العاده پایینی دارد.

گوشی هوشمند هایسنس با صفحه نمایش جوهر رنگی

علاوه بر این، مانند صفحه نمایش جوهر سیاه و سفید، این صفحه نمایش جوهر رنگی نیز دارای مشخصات صفحات نمایش جوهری معمولی است. بنابراین، این صفحه نمایش به خودی خود نور ساطع نمی‌کند اما به نمایش تصویر با نور طبیعی متکی است. از اینرو خود صفحه نمایش هیچ گونه نور آبی و نور مضر دیگری تولید نمی‌کند. بنابراین می‌توانید بدون صدمات ناشی از ساطع شدن نور آبی در طول روز کتاب بخوانید. فناوری جدید هایسنس شب هنگام نیز از منبع نور گرم داخلی استفاده می‌کند و به انعکاس توزیع‌شده از سطح صفحه نمایش متکی است. این امر آسیب ناشی از نور آبی به چشم‌ها را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

از لحاظ محتوا، محصول جدید هایسنس از پلتفرم‌های بزرگی همچون Jingdong Reading، Palm Reading، QQ Reading، Migu Reading، People Reading و غیره پشتیبانی می‌کند تا تجربه خواندن محتوا را برای کاربران بهینه‌سازی کند و سناریوهای چند سطحی و چند بعدی را برای آن‌ها به ارمغان بیاورد.

جدا از این، این شرکت همچنین اعلام کرده است که در کنفرانس مطبوعاتی 23 آوریل، هایسنس از جدیدترین تبلت آموزشی خود با قابلیت محافظت از چشم‌ها رونمایی خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*