سیستم مورد نیاز بازی ولورانت

سیستم مورد نیاز بازی ولورانت – Valorant

بازی Valorant پدیده جدید دنیای بازی محسوب می‌شود که در همین مدت کوتاه، سر و صدای زیادی بر پا کرده است. سیستم مورد نیاز بازی ولورانت را در ادامه مطالعه کنید.

سیستم مورد نیاز بازی ولورانت یا همان ولورنت در مقایسه با عناوین روز، بسیار پایین است و حتی با یک سخت افزار ضعیف هم می‌توانید بازی Valorant را به راحتی اجرا کنید.

استودیوی محبوب رایِت گیمز (Riot Games) سرانجام از بازی ولورانت پرده برداشت که قرار است تلفیقی از کانتر استرایک: گلوبال آفنسیو و اورواچ باشد. هر روز جزئیات بیشتری از این بازی منتشر می‌شود و تا اینجا می‌دانیم که سرورهای این بازی 128 تیک است، از یک آنتی چیت قدرتمند بهره می‌برد و بالانس خوبی بین قدرت‌های شخصیت‌ها برقرار است. در حال حاضر نسخه آزمایشی (بتا) بازی نیز عرضه شده که البته برای امتحان کردن آن، باید ویدیوهای بازی را در سرویس توییچ تماشا کنید و اگر خوش شانس باشید، یک کد دعوت به بازی بدست می‌آورید. در حال حاضر اکثر استریمرها و یوتیوبرها به سراغ این بازی رفته‌اند و تقریبا همه موافق هستند که آینده خوبی در انتظار ولورنت است. از مشخصات فنی سیستم مورد نیاز بازی در ادامه آگاهی پیدا کنید.

سیستم مورد نیاز بازی ولورانت

حداقل سیستم مورد نیاز بازی ولورانت

– سیستم عامل: ویندوز 7 / 8 / 10 (نسخه‌های 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل i3-370M
– حافظه رم: 4 گیگابایت
– کارت گرافیک: اینتل HD 3000
– حافظه گرافیکی (VRAM): یک گیگابایت
– نرخ 30 فریم در ثانیه
– دایرکت ‌ایکس: نسخه ۱۱

سیستم پیشنهادی بازی Valorant

– سیستم عامل: ویندوز 7 / 8 / 10 (نسخه‌های 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i3 4150
– حافظه رم: 4 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا Geforce GT 730
– نرخ 60 فریم در ثانیه
– دایرکت ‌ایکس: نسخه ۱۱

 سیستم پیشنهادی بازی ولورنت برای بالاترین تنظیمات

– سیستم عامل: ویندوز 7 / 8 / 10 (نسخه‌های 64 بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i5-4460 3.2Ghz
– حافظه رم: 4 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GTX 1050 Ti / ای ام دی RX 550
– حافظه گرافیکی (VRAM): یک گیگابایت
– نرخ 144 فریم در ثانیه
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 11

سیستم مورد نیاز بازی ولورانت

همان طور که مشاهده کردید، این بازی به شکلی بهینه شده که توانایی اجرا بر روی انواع سخت افزارهای مختلف را داشته باشد و هدف استودیوی رایِت گیمز این است که بیشترین میزان مخاطب را بدست بیاورد. شما حتی می‌توانید با یک لپ تاپ معمولی که هفت سال قبل تولید شده، این بازی را اجرا کنید؛ اگر چه نرخ فریم مناسبی دریافت نخواهید کرد. با این حال، اگر توانایی اجرای بازی CSGO را دارید، به نظر نمی‌رسد این بازی مشکلی برای شما ایجاد کند. سیستم پیشنهادی بازی هم برای سخت افزارهای شش سال قبل است، یعنی پردازنده Core i3 4150 و کارت گرافیک GT 730 که هر دو برای اکثر بازی دوستان قابل دسترس هستند. و در نهایت اگر قصد اجرای بازی در بالاترین تنظیمات را دارید، به یک پردازنده چهار هسته‌ای نیاز خواهید داشت.

بازی ولورانت هنوز تاریخ انتشار دقیقی ندارد اما اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، در فصل تابستان به صورت رایگان برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. این بازی فعلا نسخه کنسولی ندارد اما استودیوی سازنده وعده داده که در صورت موفقیت بازی، آن را به پلتفرم‌های دیگر هم می‌آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. تو این لیست راکت لیگ و کانتر خودمونم میتونست باشه

  2. سلام لطفا جواب بدید خواهش میکنم میخوام ببینم رو این سیستمی که دارم اجرا میشه ؟ و اگه میشه چند اف پی اس میگیرم؟

    RAM:8 GB DDR3
    CPU: Intel core i5-7200U 2.5GHz with turbo boost up to 3.1 GHz
    GPU: NVIDIA GeForce 940MX with 2 GB Dedicated VRAM

  3. سلام م میخواستم بدونم رو سیستم ram 4 گرافیک Hd 3000 با cpu 4 هسته ای 2.60 گیگاهرتز ویندوز 7 64 بیت بازی اجرا میشه روش ؟ و اگه میشه روی چه کیفیتی میاد ممنونم