قدرت زوم دوربین آنر 30 پرو پلاس

با دیدن این تصاویر از قدرت زوم دوربین آنر 30 پرو پلاس شگفت زده می‌شوید

یکی از مدیران آنر تصاویری را منتشر کرده که می‌تواند قدرت زوم دوربین آنر 30 پرو پلاس (+Honor 30 Pro) را نشان دهد. این گوشی به دوربین تله فوتو با توانایی زوم 30 برابری مجهز است.

آنر خودش را آماده‌ی رونمایی از گوشی‌های هوشمند پرچمدار سری Honor 30 می‌کند. اکنون چند ساعت مانده به معرفی، خود شرکت آنر ویدیویی را در صفحه‌ی ویبو خود منتشر کرده که می‌تواند قدرت زوم دوربین آنر 30 پرو پلاس را به رخ بکشد. در تیزر ویدئویی که توسط این شرکت به اشتراک گذاشته شده، زوج جوانی نشان داده می‌شود که در کنار هم هستند، اما دوربین زوم می‌کند تا نشان دهد که در واقع یک میز بلند بین این دو وجود دارد. این نشان می‌دهد که حتی اگر آن‌ها از یکدیگر فاصله داشته باشند هم لنزهای تله فوتو پایدار در سری Honor 30 اجازه می‌دهد آنها را نزدیک به هم ثبت کنید.

عملکرد زوم دوربین آنر 30 پرو پلاس

ژائو مینگ، مدیرعامل بخش تجارت آنر نیز تصاویری را منتشر کرده که می‌تواند نشانگر کیفیت عکس‌های ثبت شده با زوم 30 برابری دوربین تله فوتو این گوشی پرچمدار باشد. این تصاویر را می‌توانید در زیر ببینید.

چندی پیش نیز یک عکس از این گوشی پرچمدار منتشر شده بود که عملکرد عکاسی با آن در شب همراه با حالت Night Mode را به نمایش می‌گذاشت.

قدرت زوم دوربین آنر 30 پرو پلاس

انتظار می‌رود این گوشی به یک نمایشگر 6.57 اینچی از نوع AMOLED و وضوح +Full HD مجهز باشد که نرخ رفرش 90 هرتزی و یک اسکنر اثر انگشت را در زیر خود ارائه می‌کند. یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت نیز وظیفه‌ی روشن نگه داشتن این نمایشگر را بر عهده دارد که با توان 40 وات شارژ می‌شود. همچنین به تازگی تأیید شده که مدل معمولی از چیپست کایرین 985 و مدل پرو از کایرین 990 قدرت خواهد گرفت.

از دیگر قابلیت‌های این خانواده می‌توان به حضور دوربین 40 مگاپیکسلی در مدل معمولی و دوربین 50 مگاپیکسلی در مدل پرو اشاره کرد. ضمناً هر دو گوشی به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مجهز خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. باید دبد بقیه امکانات اش چجوریه