کوله پشتی

راهنمای خرید کوله پشتی ، چمدان مسافرتی و کیف لپ تاپ چرم از فروشگاه 123kif.ir

کوله پشتی مدرسه یک خرید بسیار مهم می‌باشد زیرا به صورت کامل می‌تواند با سلامت ستون فقرات کودکان در ارتباط باشد. پس نیاز است که یک خرید اصولی انجام دهید.

کوله پشتی مدرسه

کوله پشتی مدرسه یک خرید بسیار مهم می‌باشد زیرا به صورت کامل می‌تواند با سلامت ستون فقرات کودکان در ارتباط می‌باشد. پس نیاز است که یک خرید اصولی انجام دهید تا فرزند شما بتواند در عین اینکه لوازم خود را حمل می‌کند سلامت بدن خود را نیز حفظ نماید.

برای خرید کوله پشتی مدرسه استاندارد ابتدا باید اندازه و بندهای کیف را مورد بررسی قرار داد. به عنوان مثال اندازه کیف نباید از پهنای بدن کودک خارج شود و همچنین بلندی آن زیاد نباشد گاهی اوقات دیده می‌شود که تا پشت زانو کیف امتداد دارد که بدترین نوع انتخاب خواهد بود.

کوله پشتی

بندهای کیف بهتر است که پهن باشد در این صورت نیروی وارد شده به شانه پخش می‌شود و تنها در یک سطح بافی نمی‌ماند که به یک نقطه فشار وارد نماید. در بندها باید لایه ضخیمی از اسفنج وجود داشته باشد تا با قرار گرفتن روی شانه‌ها آن را اذیت نکند. همچنین در زیر کیف نیز وجود لایه اسفنجی مهم است زیرا در این صورت به لگن فشار و وزن بیشتر متحمل نمی‌شود دقت کنید که اسفنج‌ها نرم و ضخیم باشند زیرا برخی از تولید کنندگان از اسفنج‌های نازک و خشک و بی کیفیت استفاده می‌کنند.. هیچ گاه برای کوله پشتی مدرسه به سراغ کیف کوله‌های فانتزی و تک بندی نروید زیرا با قرار دادن لوازم مدرسه و سنگین شدن کیف فشار کاملا بر روی شانه‌ها و عضلات گردن و ستون مهره‌ها قرار می‌گیرد.

بهتر است کیف روی باسن قرار بگیرد نه گودی کمر زیرا در این صورت فشار بسیار زیادی بر روی مهره‌های کمر وارد می‌کند. سعی کنید هنگام خرید کیف‌هایی را انتخاب کنید که سبک باشد زیرا اگر کیف سنگین باشد زمانی که لوازم دیگر مانند کتاب و لوازم تحریر داخل آن قرار می‌گیرد بیش از حد سنگین می‌شود و حمل آن دشوار خواهد بود.

برای اینکه کیف دوام بیشتری داشته باشد به سراغ جنس‌های چرم و برزنت بروید به این دلیل که مقاوم هستند و به راحتی تغییر شکل نمی‌دهند و دیرتر دچار فرسودگی و پارگی می‌شوند.

در نهایت می‌توان برای کودکانی که توان حمل کیف ندارند از کیف‌های چمدانی استفاده نمود که دارای چرخ هستند و به راحتی می‌تواند توسط چرخ بر روی زمین کشید و آن را حمل نمود و دیگر نگران سنگین بودن کیف نبود.

خرید چمدان مسافرتی

خرید چمدان مسافرتی با شروع فصل تابستان و اوج گرفتن سفرهای تفریحی و تابستانی همیشه سیر صعودی پیدا می‌کند. اما بهتر است قبل از خرید چمدان مسافرتی با یکسری از نکات و اصول خرید آشنا شوید تا بتوانید دقیقا چیزی که مد نظر شماست و نیاز شما را به خوبی پاسخ می‌دهد خریداری نمایید.

کوله پشتی

ابتدایی‌ترین مورد این است که شما برای سفر چند نفر هستید و اینکه قرار است سفرهای شما به طور میانگین چند روزه باشد. اگر سه و چهار نفر هستید بهترین گزینه انتخاب چمدان سایز بزرگ است تا لوازم تمام خانواده داخل آن جا شود و اگر تنها یک نفر هستید می‌توانید چمدان سایز کوچک و یا متوسط را انتخاب نمایید. دقت کنید که چمدان‌های انتخاب دارای سایز استاندارد بین‌المللی باشند تا در فرودگاه‌ها خصوصا فرودگاه‌های خارج از کشور به مشکل برخورد نکنید.

داشتن چهار چرخ برای چمدان خصوصا چمدان‌های سایز بزرگ بسیار بهتر است زیرا ساده‌تر می‌توان آن را حمل نمود. همچنین برای ایمنی لوازم داخل چمدان در سفرهای خارجی بهتر است که حتما چمدان شما قفل دار باشد. چمدان‌های کپسولی و یا باکسی که جنس آن‌ها از تیتانیوم و یا پلاستیک فشرده می‌باشد دارای امنیت بیشتری هستند و به لوازم شما هیچ آسیبی را وارد نمی‌کنند خصوصا اگر به مناطق مرطوب و بارانی سفر می‌کنید. اما اگر سفر شما به مناطق گرم و خشک می‌باشد علاوه بر انتخاب این چمدان می‌توانید گزینه‌های دیگر مانند برزنتی و چرمی را نیز داشته باشید.

چمدان با جنس چرم می‌تواند کمی سنگین تر باشد اما بسیار شیک و لاکچری می‌باشد که برای سفرهای مهم و خاص می‌توان از آن استفاده نمود در عین حال آسیب کمتری نیز می‌بیند زیرا چرم نرم و انعطاف‌پذیر می‌باشد.

کیف لپتاپ چرم

کیف لپ تاپ چرم می‌تواند یک کیف شیک و لوکس باشد که علاوه بر داشتن ظاهر زیبا می‌تواند لپ تاپ و لوازم شما را حمل نماید. برای خرید کیف لپ تاپ چرم بهتر است با دقت بسیار و وسواس آن را خریداری نمایید زیرا این کیف قرار است وزن لپ تاپ که حدودا 2.5 کیلو می‌باشد را تحمل نماید همچنین قرار است لوازم دیگری نیز در کنار آن قرار داده شود.

پس ابتدا به سراغ بررسی اصل بودن چرم کیف می‌رویم بوی چرم اصل مشخص است و اگر چرم مصنوعی باشد بوی رنگ و چسب و مواد شیمیایی می‌دهد. همچنین از بافت چرم نیز می‌توان تشخیص داد که اصل است و یا خبر.

کوله پشتی

پس از آن به سراغ بررسی دوخت‌ها می‌رویم که باید منظم و دقیق باشد و از هیچ گونه چسبی استفاده نشده باشد و باید همه چیز با دوخت متصل شده باشد. یراق‌های کیف را مشاهده نمایید باید تمام اتصالات سالم و مقاوم باشند تا به خوبی وزن کیف را بتوانند تحمل نمایند.فضای داخل کیف لپ تاپ چرم را بررسی نمایید که تشخیص دهید آیا فضای خوبی برای نگهداری لپ تاپ دارد و یا خیر این کار را با اندازه گیری لپ تاپ خود می‌توانید بسیار دقیق‌تر انجام دهید.

کیف معمولا به صورت دستی می‌باشد اما دارای بند دوشی نیز هستند که برای حمل کیف گاهی اوقات بسیار لازم است. دقت کنید که بند دوشی قابلیت جدا شدن داشته باشد برای زمان‌هایی که آن را لازم ندارید می‌توانید جدا نمایید و کنار بگذارید. هنگام خرید محصولات چرم حتما از فروشنده گارانتی را درخواست نمایید زیرا نشان از کیفیت و اصالت چرم دارد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.