شارژر وایرلس 30 واتی وان پلاس

هر آن چه باید از شارژر وایرلس 30 واتی وان پلاس بدانید

وان پلاس 8 پرو (OnePlus 8 Pro) همراه با یک شارژر وایرلس 30 واتی معرفی شد. در این مطلب بیشتر با این پایه شارژر بی سیم آشنا خواهیم شد.

وان پلاس 8 پرو پرچمداری است که کاربران زیادی تقاضای تولد آن را داشتند؛ شرکت وان پلاس طی چند سال اخیر به خوبی توانست گوشی‌ های هوشمندی با توانایی رقابت با بهترین گجت های اندرویدی سامسونگ و آیفون‌ های اپل ارائه کند، اما یک قابلیت مهم را همیشه در آن‌ها پشت گوشی می‌انداخت. اکنون شبیه به سایر گوشی های رده بالای بازار، پرچمدار OnePlus نیز از شارژ وایرلس پشتیبانی می‌کند. ارائه شارژر وایرلس 30 واتی نشان داد وان پلاس در ابتدای ورود، حرف‌های زیادی در این فناوری برای گفتن دارد.

سرعت شارژ بدون سیم وان پلاس 8 پرو (30 وات) از بقیه پرچمداران بالاتر است! شارژر وایرلس 30 واتی وان پلاس حتی در مقایسه با شارژر کابلی برخی از گوشی های رده بالا نیز توان بیشتری دارد. به لطف آن، طی نیم ساعت، ظرفیت باتری از 0 به 50 درصد می‌رسد.

طبق انتظار این پد شارژ بدون سیم داخل جعبه گوشی قرار نداشته و برای خرید باید 70 دلار جداگانه پرداخت کنید. با استفاده از پدهای شارژر بی‌سیم عادی منطبق بر تکنولوژی Qi توان خروجی از 5 وات بیشتر نخواهد شد. بقیه 25 وات اضافی، راهکار مرموزی است که این شرکت چینی با استفاده از فناوری Warp Charge اختصاصی خود پیاده کرد.

تصاویر شارژر وایرلس 30 واتی Warp Charge وان پلاس

درباره این شارژر وایرلس نکات جالبی وجود دارد:

  • اگر گوشی خود را طی شب شارژر کنید، حالت Bedtime به صورت خودکار روشن خواهد شد. در این حالت، توان خروجی به 10 وات کاهش پیدا می‌کند. از آن جایی که طی شب برای شارژر شدن باتری عجله‌ای ندارید، به وسیله کاهش سرعت شارژ، عمر باتری افزایش پیدا خواهد کرد.
  • حتی اگر روی گوشی هوشمند خود از یک قاب محافظ با ضخامت 8 میلی‌متر استفاده کنید، این شارژر همچنان قادر به انرژی‌رسانی است.
  • یک فن داخل شارژر وایرلس 30 واتی وان پلاس قرار دارد. سازنده اعلام کرد شنیدن یک نویز ضعیف در زمان استفاده از این پد، طبیعی است.
  • کابلی که شارژر را متصل می‌کند جداشدنی نیست.

شرکت OnePlus به کاربران تضمین داد مشکلات گرمای بیش از اندازه، افزایش بیش از اندازه جریان و همچنین ولتاژ بروز نکرده و راهکارهایی برای حفاظت از گوشی در نظر گرفته شده است.

شارژر بدون سیم جدید وان پلاس ایستاده بوده و در رنگ سفید عرضه می‌شود. داشتن کمی انحنا سبب می‌شود. گوشی در زمان تکیه دادن به پایه، لیز نخورد.