نسخه آنلاک وان پلاس 8 5 جی

فقط نسخه آنلاک وان پلاس 8 فاقد استاندارد IP68 است!

نسخه آنلاک وان پلاس 8 از استاندارد IP68 پشتیبانی نمی‌کند. این در حالی است که نسخه های عرضه شده توسط اپراتورها، در برابر نفوذ آب مقاوم هستند.

گوشی وان پلاس 8 پرو از استاندارد IP68 پشتیبانی کرده و به همین دلیل در برابر نفوذ آب با وجود غوطه‌ور شدن در آن، نفوذ گرد و غبار و همچنین فشار و ضربه مقاومت خوبی دارد. متاسفانه وضعیت گوشی وان پلاس 8 یکسان نیست. حداقل این چیزی است که شرکت OnePlus طی رویداد رونمایی محصولات جدید خود ادعا کرد.

نسخه آنلاک وان پلاس 8 ضد آب نیست!

بر اساس گفته‌های مایکل فیشر (Michael Fisher)، یک فعال یوتیوب، نسخه‌های وان پلاس 8  که توسط اپراتور ورایزن و تی-موبایل آمریکا، طی عقد قرارداد، در اختیار کاربران قرار می‌گیرند، از استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کنند. این در حالی است که شرکت سازنده در زمان رونمایی گوشی‌های جدید اشاره‌ای به این موضوع نکرد.

نسخه آنلاک وان پلاس 8 5 جی در وب سایت شرکت سازنده و همچنین توسط دیگر فروشندگان آنلاین یا فیزیکی ارائه می‌شود. خوشبختانه این اتفاق برای کاربران خوشحال‌کننده است. به جز پشتیبانی از mmWave در بستر نسل پنجم شبکه موبایل ورایزن، بقیه نسخه‌های OnePlus 8 از نظر تکنیکی در وضعیت یکسانی قرار دارند.

این موضوع نشان می‌دهد با وجود عدم اعلام پشتیبانی وان پلاس 8 از استاندارد مقاومتی IP68، شبیه به نسخه‌های عرضه شده تحت ورایزن و تی‌موبایل، نسخه آنلاک آن نیز در برابر ورود آب و گرد و غبار مقاوم بوده و همان میزان مقاومت را از خود نشان می‌دهد.

سال‌ها است پشتیبانی از IP68 به یک هنجار در بین گوشی های پرچمدار تبدیل شده است، هر چند وان پلاس همیشه تلاش کرد با هدف کاهش قیمت‌ها، قید آن را بزند. به نظر اپراتورهای ورایزن و تی‌-موبایل با پرداخت هزینه‌ای بیشتر به این شرکت چینی، درخواست کردند قابلیت یاد شده را در وان پلاس 8 5 جی سفارشی شده مخصوص آن‌ها پیاده کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*