گوشی Nokia 9.3

گوشی Nokia 9.3 پیور ویو با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی عرضه می‌شود

دو ویژگی مهم گوشی Nokia 9.3 پیور ویو فاش شد. نوکیا 9.3 پرچمدار سال 2020 اچ ام دی گلوبال با دوربین و نمایشگر قدرتمند خواهد بود.

زمان عرضه نوکیا ۹.۳ و نوکیا ۷.۳ طبق شایعات جدید مشخص شد. بر اساس اخبار قبلی، اچ ام دی گلوبال قید رقابت با سری اول پرچمداران 2020 را زده و پرچمدار بعدی خود را در تابستان عرضه می‌کند. طبق اخبار جدید، گوشی Nokia 9.3 PureView با وجود عرضه دیر هنگام، رقیبی جدی خواهد بود.

نمایشگر نوکیا 9.3 از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز پشتیبانی خواهد کرد. هنوز نوع پنل صفحه نمایش این گوشی مشخص نیست، اما با توجه به احتمالا بسیار بالای قرارگیری اسکنر اثر انگشت آن زیر نمایشگر، این پنل از نوع OLED خواهد بود. بعید می‌دانیم در سال 2020 پرچمداری با نمایشگر LCD عرضه شود!

دوربین 108 مگاپیکسلی در گوشی Nokia 9.3 پیور ویو

دوربین نوکیا 9 با استفاده از چند سنسور یکجا اقدام به دریافت اطلاعات از محیط می‌کند. این قابلیت در جانشین آن حذف و برای دستیابی به عکس‌هایی با رزولوشن، کیفیت و جزئیات بالا، از سنسور دوربین موبایل 108 مگاپیکسلی سامسونگ استفاده خواهد شد. سنسوری دیگر با رزولوشن 64 مگاپیکسلی در ماژول دوربین این گجت اندرویدی وجود دارد، اما نوع لنز آن مشخص نیست. ممکن است این لنز پریسکوپی با توانایی زوم بالا باشد.

بر اساس گزارش‌ها، شرکت اچ ام دی گلوبال قبل از انتخاب سنسور دوربین موبایل پیشرفته سامسونگ با رزولوشن 108 مگاپیکسل، از سنسورهایی با رزولوشن 24، 20 و 48 مگاپیکسل در نمونه‌های اولیه نوکیا 9.3 استفاده کرد. انتظار داریم گوشی Nokia 9.3 در ماه آگوست یا سپتامبر (نیمه مرداد تا نیمه مهر) معرفی شود.

عرضه گوشی رده بالای جدید نوکیا تا امروز چند مرتبه با تاخیر مواجه شده است. ابتدا قرار بود جانشین نوکیا 9، 9.1 نام بگیرد. این اسم سپس به 9.2 تغییر کرد و اکنون به 9.3 رسید. برنامه بر این بود که گوشی پرچمدار جدید Nokia با اسنپدراگون 855 عرضه شود، اما تصمیم سازنده برای استفاده از اسنپدراگون 865، ساخت و عرضه را با تاخیر مواجه کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سنسور اصلی 64مگاپیکسلی سونی هست و 108سنسور فرعی هست