نسخه بتا آیپد او اس و آی او اس 13.4.5

اولین نسخه بتا آیپد او اس و آی او اس 13.4.5 برای عموم کاربران منتشر شد

اپل اولین نسخه بتا آیپد او اس و آی او اس 13.4.5 (iOS 13.4.5) را برای عموم کاربران آیفون‌ها و آیپدهای سازگار منتشر کرد.

اپل مطابق معمول در حال توسعه‌ی نرم افزار جدیدی برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های خودش است. شرکت مستقر در کوپرتینو پس از آن که دو روز پیش، دومین نسخه پیش‌نمایش آی او اس جدید را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد، حالا اولین نسخه بتا آیپد او اس و آی او اس 13.4.5 را برای عموم کاربران منتشر کرده است.

iOS 13.4.5 و iPadOS 13.4.5 ، همانطور که از نامشان پیداست دارای تغییرات اندکی هستند. آن‌ها بیشتر روی حل مشکل باگ‌ها، پیشرفت‌هایی در زیر قاب و برخی تغییرات کوچک در سطح سیستم عامل متمرکز هستند.

علاوه بر این، یک قابلیت جدید برای Apple Music‌ در نظر گرفته شده است که به شما اجازه می‌دهد آهنگ‌هایتان را در استوری های اینستاگرام استفاده کنید. برای این کار روی دکمه‌ی Share یک موسیقی در حال پخش کلیک کنید، سپس این آهنگ همراه با نام خواننده، عکس اثر و یک پس زمینه‌ی انیمیشنی در استوری صفحه‌ی اینستاگرام شما به اشتراک گذاشته خواهد شد.

نسخه بتا آیپد او اس و آی او اس 13.4.5

این سیستم عامل جدید همچنین مشکل مربوط به Personal Hotspot و همینطور مشکل اتصال به وی‌پی‌ان که کاربران زیادی آن‌ها را گزارش کرده بودند را نیز برطرف خواهد کرد.

شما می‌توانید با رفتن به این صفحه و شناساندن گوشی خود، یک تأییدیه‌ی رسمی از سوی اپل دریافت کنید تا نسخه‌های آزمایشی آی او اس نیز برای گوشی شما منتشر شد. این نسخه‌ی بتا از آی او اس و آیپد او اس هم اکنون برای آیفون‌ها و آیپدهای اپل منتشر شده است.