تحویل تیبا 2 پلاس

تحویل تیبا 2 پلاس به مشتریان سایپا آغاز شد + مشخصات و امکانات

گروه خودروسازی سایپا فرایند تحویل تیبا 2 پلاس یا تیبا 2 آپشنال به مشتریان را آغاز کرد. در ادامه با امکانات و مشخصات این خودرو آشنا می‌شویم.

محصول جدید سایپا یعنی تیبا 2 پلاس در آستانه ورود به بازار کشور است. تیبا 2 آپشنال از لحاظ فنی با سایر محصولات خانواده X200 تفاوتی نخواهد داشت. از این رو این خودرو با موتور 1.5 لیتری 8 سوپاپ به دست مشتریان می‌رسد که این موتور قادر به تولید قدرتی برابر با 87 اسب بخار و گشتاور 128 نیوتن‌متر است. قدرت تولید شده از موتور توسط توسط گیربکس 5 سرعت دستی به چرخ‌های جلو انتقال پیدا می‌کند.

تحویل تیبا 2 پلاس

از امکانات تیبا 2 آپشنال می‌توان به دوربین و سنسور پارک عقب، آینه‌های جانبی جدید (طرح کوییک و ساینا)، جلو پنجره کرومی، تریم داخلی چرم مصنوعی، دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم مصنوعی، دیفیوزرهای جدید سپر جلو و عقب، دیفیوزرهای جدید سپر جلو و عقب، تهویه دستی، ترمز ABS و EBD، رینگ فولادی، رهیاب ماهواره‌ای، کف پایی سه بعدی، باربند تزیینی، نمایشگر لمسی و بلوتوث اشاره کرد.

تحویل تیبا 2 پلاس

آغاز تحویل تیبا 2 پلاس

شواهد حاکی از آن است که شرکت سایپا تحویل اولیه خودرو تیبا 2 پلاس را شروع کرده و اخیرا نخستین محموله از این خودرو به نمایندگی‌ها ارسال شده است. از این رو این خودرو به زودی به دست مشتریان خواهد رسید. تیبا 2 پلاس یا آپشنال اخیرا در کارخانه تهران سایپا به تولید رسیده و اکنون آماده تحویل به مشتریان است. طبق تصاویر منتشر شده، این خودرو بر خلاف نسخه اولیه خود از رینگ آلومینیومی بهره نمی‌برد و به رینگ فولادی و قالپاق مجهز است.

طبق تصاویر منتشر شده، در بخش ظاهری تیبا 2 پلاس شاهد حذف زه درها هستیم و همچنین برچسب Tiba 2 Plus روی بدنه قرار گرفته است. از آنجایی که این خودرو اخیرا روانه بازار شده است، جزئیات قیمتی آن هنوز مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. عاقا جان نخرین این ماشین رو بزارین که با نخریدن تولید اش متوقف بشه

  2. پراید پراید فقط قیافه اش و عوض کردن نخرین این ماشین رو
    به چه درد میخوره این ماشین اخه