VLC 2.0 با قابلیت پشتیبانی از بلوری آمد

 

 

VLC یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پخش کننده فایل های چندرسانه ای در دنیاست٬ که برای سیستم عامل های مختلف از جمله ویندوز و مک بصورت مجانی قابل دریافت و استفاده است. از مهمترین قابلیت های VLC می توان به امکان پخش طیف وسیعی از فرمت های مختلف صوتی و تصویری و امکانات حرفه ای و پیشرفته برای کنترل نحوه پخش ویدیو اشاره کرد. امروز٬ نسخه کاملا متفاوت این پخش کننده عرضه شده است که در ادامه لینک دانلود و توضیحات بیشتر در مورد آن را مشاهده خواهید کرد.
نسخه ۲ پخش کننده VLC با امکانات متنوع و ظاهر کاملا تازه منتشر شده است. VLC 2.0 به لطف پشتیبانی از پردازنده های چندهسته ای٬ سرعت بیشتری در رمزگشایی فایل های مختلف ویدیوی دارد. در نسخه ۲ از پردازنده گرافیکی GPU برای نمایش ویدیوها استفاده می شود به همین دلیل تصاویر به صورت نرم تر و با اشغال منابع کمتر سخت افزاری صورت می پذیرد.
یکی دیگر از قابلیت های VLC 2.0 پشتیبانی از فرمت ‌Blu-Ray و قابلیت پخش فایل های ویدیویی با کیفیت است. از آنجایی که این اولین نسخه از سری ۲ این محصول است ممکن است در پخش برخی از فایل های بلو ری دچار مشکل شود اما به زودی این مشکلات نیز رفع خواهند شد.
VLC 2.0 را برای ویندوز و مک از این آدرس دریافت کنید.
منبع: gadget 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*