بهترین مپ های بیلدر هال 5 کلش آف کلنز

بهترین مپ های بیلدر هال 5 کلش آف کلنز

اگر به دنبال برد و کسب لوت در دهکده دوم هستید با ما همراه باشید تا بهترین مپ های بیلدر هال 5 کلش آف کلنز را به شما عزیزان معرفی کنیم.

کلش آف کلنز (Clash of Clans) همواره در مسیر توسعه و افزایش تعداد قابلیت‌ها، ساختمان‌ها و نیروها بوده است. اما سوپرسل، استودیوی تولید کننده این بازی تصمیم گرفت تا در هر اکانت دو دهکده را در اختیار کاربر بگذارد. بدین ترتیب کارهای زیادی به یک باره و به موازات دهکده اصلی روی دوش بازیکن می‌افتد و در جدیدی از بازی به روی او باز می‌شود.

دهکده دوم که بیلدر بیس (Builder Base) نامیده می‌شود بازیکن را از لحاظ دسترسی به منابع در محدودیت قرار داده است. تعداد اندک کالکتورها برای گلد و اکسیر و عدم کسب لوت در حین حمله به منابع حریف باعث شده تا جمع‌آوری طلا و اکسیر محدود به جایزه‌های لیگ باشد که البته آن هم چندان زیاد نیست. شما می‌توانید با افزایش تعداد تروفی‌هایتان در دهکده دوم به لیگ‌های بالاتری صعود کرده و از لوت بیشتری پس از هر برد برخوردار شوید.

همان‌طور که می‌دانید برد در بیلدر بیس تنها به میزان خرابی دهکده وابسته بوده و در جدیدترین آپدیت کلش آف کلنز حتی میزان زمان باقی مانده از حمله در صورت کسب درصد و ستاره برابر عاملی تعیین کننده برد یا باخت خواهد بود. بنابراین چیدن یک مپ مناسب و فکر شده جهت جلوگیری از کسب درصد بالا توسط حریف اهمیت بسیار زیادی دارد. در ادامه تعدادی از بهترین مپ های بیلدر هال 5 کلش آف کلنز را مشاهده خواهید کرد که با توجه به سطح لیگ یا نیروهای شما طراحی شده‌اند. در صورت نیاز می‌توانید برخی از تله‌ها یا ساختمان‌ها را جا به جا کنید تا بهترین نتیجه برای دهکده‌تان حاصل شود.

 بهترین مپ های بیلدر هال 5 کلش آف کلنز

شما می‌توانید با جست و جو در گجت نیوز برای دهکده اصلیتان (Home Base) نیز براساس نوع نیاز و هدفی که برای دهکده معین کرده‌اید مپ مناسب پیدا کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. الان فقط کلش رویال توی بورسه

  2. واقعا این بازی دیگه مثل سابق طرفدار نداره و محبوب نیست

  3. مپ وار ای که ارائه داده بودیم واقعا فوق العاده بود