رپورتاژ آگهی

آیا واقعا رپورتاژ آگهی بهترین راه سئو سایت است ؟

در این مقاله شما را با رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری بیشتر آشنا می‌کنیم و در نهایت شما می‌دانید چرا رپرتاژ آگهی بهترین روش تبلیغات اینترنتی در تمام دنیاست.

مدیران بازاریابی و مسئولین وب سایت شرکت‌ها در گوگل به دنبال روش های جدید سئو و بهینه سازی سایت هستند و مشاهده می‌کنند که به تازگی سایت های تبلیغاتی و آموزش سئو یکی از بهترین روش های تبلیغات اینترنتی و سئو را رپورتاژ آگهی معرفی می‌کنند.

رپورتاژ آگهی چیست ؟

به طور کلی رپورتاژ آگهی یک خبر تبلیغاتی است که در سایتهای خبری منتشر می‌شود و در متن خبر چند کلمه کلیدی به وب سایت تبلیغ دهنده لینک فالو می‌شود . تیتر رپورتاژ آگهی یا همان رپورتاژ خبری مانند سایر خبرها در صفحه اول سایتهای خبری برای کاربران قابل مشاهده است و مهم این که این خبر تبلیغاتی از سایت‌های منتشر کننده حذف نمی‌شود و بنابراین یک اثرگذاری ماندگار دارد . همچنین به دلیل این که کاربران به این به صورت با خدمات و محصولات تبلیغ دهنده آشنا می‌شود اثرگذاری بیشتری نیز خواهد داشت. همچنین در صورت انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری‌ها معتبر می‌تواند اعتبار بسیار بالایی را برای تبلیغ دهنده ایجاد کند.

در این روش تبلیغات شما به صورت خبر در سایت‌های معتبر منتشر می‌شود ، بنابراین کاربران اعتماد بیشتری به برند شما خواهند داشت . علاوه بر تاثیر بسیار زیاد این روش تبلیغات در افزایش مشتریان ، رپرتاژ آگهی از نظر سئو سایت در گوگل و افزایش بازدید وبسایت نیز بسیار مورد توجه است که دلیل آن هم این است که در بخش‌هایی از متن خبری کیا چند کلمه کلیدی به سایت تبلیغ دهنده لینک می‌شود ( به صورت لینک فالو ) .

رپورتاژ آگهی برای تبلیغات اینترنتی و برندسازی :

همان طور که می‌دانید روش‌های مختلفی برای تبلیغات اینترنتی وجود دارد اما مزایای رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش های تبلیغات اینترنتی چیست ؟

رپرتاژ آگهی در واقع به این دلیل تاثیرگذاری بالایی دارد که نوعی تبلیغات غیر مستقیم است و مخاطبان در زمان مشاهده آن بیشتر اعتماد می‌کنند و کل مطلب را مشتاقانه مطالعه می‌کنند.

  • اثرگذاری بسیار بالا بروی مخاطبان به دلیل این که رپورتاژ به صورت یک خبر منتشر می‌شود و باعث اعتماد بیشتر مخاطبان خواهد شد.
  • انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری‌های معتبر و سایت‌های خبری تخصصی پربازدید.
  • عدم حذف رپرتاژ از سایت‌ها که باعث ماندگاری تاثیرگذاری می‌شود.
  • نمایش خبر منتشر شده در جستجوهای گوگل که بسیار موثر است.
  • معرفی شخص یا برند ، معرفی کامل محصولات ، خدمات و ویژگی‌های وبسایت تبلیغ دهنده.
  • هایپر لینک چند کلمه به وب سایت تبلیغ دهنده برای هدایت مخاطبان به سایت شما.
  • معرفی مدیران برندها به صورت مصاحبه یا معرفی خدمات آنها در قالب گزارش آگهی.

همچنین از نظر هزینه نیز قیمت رپورتاژ آگهی نسبت به سایر روش های تبلیغات اینترنتی بسیار مناسب‌تر است و حتی بازدهی بالاتری دارد.

رپورتاژ آگهی برای سئو و بهینه سازی سایت :

از زمانی که رتبه اول گوگل برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک بهترین راه جذب مشتری و درآمد شد، رقابت بالا گرفت و همه به دنبال بهترین روش برای بهینه سازی سایت و سئو هستند . اما با توجه به الگوریتم های جدید گوگل باید همواره دانش و تجربه خود را تقویت کنیم و از روش های جدید سئو برای دستیابی به رتبه اول جستجوی گوگل استفاده کنیم. مزایای رپورتاژ که باعث تاثیرگذاری بالا بر روی رتبه گوگل می‌شود :

  • هایپر لینک چند کلمه کلیدی به صورت فالو .
  • اتوریتی و رتبه بسیار بالای خبرگزاری‌ها که باعث تاثیرگزاری بالای رپرتاژ بر رتبه سایت شما در گوگل خواهد شد.
  • عدم حذف رپرتاژ از سایت‌ها که باعث ماندگاری تاثیرگذاری آن بر سئو سایت می‌شود.

مهم‌ترین نکات در رپورتاژ آگهی :

اول : نحوه تهیه خبر تبلیغاتی است که لازم است توسط یک تیم متخصص دارای خبرنگار حرفه‌ای، مشاور بازاریابی و برندینگ و متخصص سئو  تهیه شود.

دوم : رپورتاژ در خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های خبری معتبر منتشر شود.

سوم : محتوای خبر با توجه به نوع مخاطبان وبسایت منتشر کننده تهیه شود تا تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد .

سایر نکات موثر در نتیجه :

طراحی و بهینه سازی سایت

طراحی و کدنویسی سایت بر اساس الگوریتم‌های جدید گوگل و نمایش مناسب در موبایل اهمیت بالایی دارد . در URL صفحات مختلف سایت از کلمات کلیدی مرتبط استفاده کنید ، به صورتی که بیشتر از 5 کلمه هم نباشد. در محتوای سایت از لینک دهی کلمات مهم به بخش‌های مرتبط غافل نشوید.

تولید محتوا

از کپی محتوای سایت‌های دیگر جدا خودداری کنید و برای تولید محتوای سایت خود برنامه‌ریزی جدی کنید. تولید محتوا بر اساس استانداردهای سئو سایت در رنک گوگل سایت شما بسیار تاثیرگذار است.

اخبار و مقالات آموزشی را در مورد کسب و کار خود بنویسید و از کلمات مرتبط به اندازه متعادل استفاده کنید.

چگونه می‌توانیم از سایت‌های معتبر بک لینک فالو و ارگانیک دریافت کنیم؟

طبق جدیدترین الگوریتم‌های گوگل، دریافت بک لینک فالو دائمی از طریق انتشار رپورتاژ آگهی با محتوایی مرتبط، در خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری پربازدید که اتوریتی بالایی دارند و مرجع تولید محتوا و اخبار هستند، بالاترین میزان تاثیرگذاری در سئو سایت و دستیابی به رتبه اول گوگل در کلمات کلیدی مهم را دارد.

سئوکارها و بازاریابان تازه وارد به اشتباه تصور می‌کنند که با انتشار هر رپورتاژی که شامل چند هایپر لینک است و در تعدادی سایت منتشر می‌شود، می‌توانند به رتبه اول گوگل دست پیدا کنند!

اما سئوکارهای حرفه‌ای می‌دانند که رپورتاژ نیز برای تاثیرگذاری کامل، شامل استانداردهای مختلفی است و استفاده از پتانسیل‌های کامل رپورتاژ برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر بر سئوی سایت، نیازمند اعمال همه استانداردهای جدید است.

به عنوان مثال میزان اعتبار سایت‌هایی که رپورتاژ را منتشر می‌کنند، بسیار مهم است. چه از نظر اینکه گوگل این سایت‌ها را به عنوان مرجع نشر اخبار دست اول و تولید کننده محتوا بشناسد، چه از نظر اتوریتی دامین. نکته اینجاست؛ علاوه بر اینکه بالا بودن اتوریتی دامین مهم است، باید اسپم اسکور پایینی هم داشته باشد. همچنین تنوع و تعداد سایت‌های منتشر کننده رپورتاژ نیز مهم است.

علاوه براین، انتخاب اینکه رپورتاژ با توجه به محتوای خبری و پروموشن تبلیغاتی آن در چه سایت‌هایی و در چه بازه زمانی و حتی طبق چه برنامه زمانی منتشر شود، از اهمیت بسیاری برخوردار است و در میزان تاثیرگذاری آن نقش مهمی دارد.

اهمیت کمپین‌های رپورتاژ آگهی در بازاریابی محتوا و جذب مشتری

نکته قابل توجه این است که انتشار رپورتاژ با تیتر خبری جذاب در صفحه اول خبرگزاری‌های معتبر می‌توانید از تمامی روش های دیجیتال مارکتینگ من جمله تبلیغات کلیکی یا تبلیغات در گوگل موثرتر باشد زیرا در این روش‌های تبلیغات اینترنتی شما باید بابت هر کلیک مخاطبان هزینه‌ای را به عنوان تعرفه کلیک پرداخت کنید، اما در رپورتاژ آگهی اگر تیتر خبر جذاب باشد و در پیک بازدید سایت‌های خبری منتشر شود می‌تواند هزاران کاربر را بدون هیچ هزینه اضافه‌ای بابت کلیک‌های بیشتر، به سایت شما هدایت کند.

همچنین بر خلاف تمامی روش‌های تبلیغاتی که فقط در مدت زمان مشخصی نمایش داده می‌شوند، رپورتاژ به صورت دائمی در سایت‌های خبری آرشیو می‌شود و همواره از طریق جستجوی گوگل مورد بازدید مخاطبان جدید قرار می‌گیرد.

ویرلن مجری انتشار رپورتاژ در پربازدیدترین خبرگزاری‌های ایران

شرکت ویرلن مجری انتشار رپورتاژ آگهی در خبرگزاری‌ها و ۲۰۰ سایت خبری برتر ایران است و از از تولید محتوا تا انتشار آن همراه برندهای برتر و استارت‌آپ‌های هوشمند است.

برای آگاهی بیشتر، مشاهده سایت‌های خبری و نمونه رپورتاژ آگهی و همچنین خرید رپورتاژ آگهی به سایت ویرلن ( www.virlan.co ) مراجعه کنید.

www.virlan.co

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.