عکس شیائومی می بند 5 - Xiaomi Mi Band 5

اولین عکس شیائومی می بند 5 با حفره درون نمایشگر افشا شد

عکس شیائومی می بند 5 – Xiaomi Mi Band 5 در حالی در فضای مجازی فاش شده که بسیاری از کاربران مشتاقانه در انتظار دیدن طراحی و امکانات نسل جدید دستبند سلامتی شیائومی هستند.

کمپانی Huami رسما تایید کرد که دستبند شیائومی می بند 5 در حال تولید است و تا چند ماه دیگر در سال 2020 شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود. این موضوع از آنجایی اهمیت دارد که Huami شریک اصلی شیائومی در تولید دستبندهای سری می بند محسوب می‌شود و حالا با فاصله کوتاهی از آن گزارش، چندین تصویر با جزئیات بالا از می بند 5 در اینترنت منتشر شده است.

اگر این تصاویر واقعی باشند مشاهده می‌کنید که طراحی نسل جدید کاملا دگرگون شده و به جای یک نمایشگر مستطیلی با حاشیه‌های زیاد، حالا شاهد یک نمایشگر بیضی‌شکل هستیم که تقریبا تمام سطح این گجت را می‌پوشاند و تنها دارای یک حفره در قسمت پایینی است. احتمال زیادی وجود دارد که در این حفره شاهد یک دوربین سلفی باشیم، هرچند که با توجه به اندازه بسیار بزرگ آن نسبت به ابعاد خود نمایشگر، احتمال غیر واقعی بودن این تصاویر نیز وجود دارد.

در این گزارش یک بند طوسی در عکس شیائومی می بند 5 دیده می‌شود. اما احتمالا این تنها رنگی نیست که کاربران قادر به خریداری آن خواهند بود.

مشخصات احتمالی دستبند سلامتی شیائومی می بند 5

طبق گزارش‌هایی که اخیرا منتشر شده است، نسل جدید دستبند سلامتی شیائومی خارج از کشور چین از ان اف سی پشتیبانی خواهد کرد. این موضوع می Band 5 را به اولین دستبند سری می شیائومی تبدیل می‌کند که در خارج از کشور از این ارتباط مدرن پشتیبانی می‌کند. بر مبنای گزارش‌های منتشر شده از سوی TizenHelp، می بند 5 شیائومی دارای یک نمایشگر 1.2 اینچی خواهد بود که پیشرفت قابل توجهی نسبت به نمایشگر امولد نسل قبل که تنها 0.95 اینچ فضا را در اختیار کاربر قرار می‌داد، محسوب می‌شود.

البته علاوه بر افزایش مساحت، این پنل جدید با روشنایی بالاتر و با کنتراست بیشتر به کاربر اجازه می‌دهد که زیر نور مستقیم خورشید هم بتواند محتوای نمایشگر را راحت‌تر مشاهده کند. جزئیات بالاتر و آیکون‌های بزرگ‌تر نیز از دیگر نتایج به‌کارگیری نمایشگر بزرگتر نسل پنجم می بند به شمار می‌روند.

در حال حاضر دستبندهای سری می شیائومی تنها داخل کشور چین از NFC پشتیبانی می‌کنند، اما با فعال شدن این قابلیت در شیائومی می بند 5 کاربران می‌توانند از سرویس‌هایی نظیر گوگل پی و دیگر روش‌های پرداختی استفاده کنند. نسخه جهانی شیائومی می بند پنج از پرداخت بدون تماس پشتیبانی می‌کند و می‌توان از آن برای مواردی نظیر پرداخت بلیط اتوبوس و مترو بهره‌برداری کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. طراحی اش خوب نیست

  2. اون طراحی قبلی اش بهتر بود به نظر ام

  3. جاش تو سطل آشغاله نه جی چی اس نه بلندگو داره

  4. قشنگه ولی سوراخش بزرگ بنظر میرسه🤔
    شاید هم تو عکس اینطوریه🤔

  5. شیائومی خیلی دستبندهای مقرون به صرفه با امکانات زیاد و طراحی خوبی میده ولی طراحی این خیلی زشته خدا کنه بهینه کرده باشه برای سوراخش که زیاد رو اعصاب نباشه

  6. چرا قیمت وسایل های شیامی ارزون تر ‌مناسب تر هست نسبت به بقیه تکنولوژی ها

  7. کاش توی این پست قیمت احتمالی اش رو هم میگفتین