هیوندای توسان 2021

تصاویر هیوندای توسان 2021 از تغییرات عمده این کراس اوور خبر می‌دهند

رندرهای هیوندای توسان 2021 منتشر شد که از تغییرات عمده این کراس اوور نسبت به نسل قبل خبر می‌دهد. در ادامه تصاویر گرافیکی نسل جدید کراس اوور هیوندای را بررسی می‌کنیم.

شرکت کره‌ای هیوندا با معرفی دو خودرو Venue و پالیسید موفق شد به خوبی سبد محصولات شاسی بلند خود را گسترش دهد و اکنون قصد دارد نسل جدید توسان را با تغییرات عمده به تولید برساند. شاسی بلند هیوندای توسان از سال 2004 روانه بازار شده و نسل فعلی آن حدود 5 سال است که در بازار حضور دارد، از این رو تولید نسل جدید این کراس اوور کامپکت قابل پیش‌بینی بود. خبرگزاری‌های حوزه خودرو از تولید مدل کر‌ه‌ای نسل جدید توسان در ماه آگوست 2020 خبر می‌دهند که چند هفته یا یک ماه قبل این تاریخ شاهد معرفی آن خواهیم بود.

بررسی تصاویر هیوندای توسان 2021

هیوندای توسان 2021

اخیرا عکس هایی از طراحی نسل چهارم هیوندای توسان منتشر شده است که طراحان آنها را طبق تصاویر جاسوسی مدل‌های پیش‌تولیدی و کانسپت ویژن T طراحی کرده‌اند. پیش از آن پیش‌بینی می‌شد که طراحی این کراس اوور نسبت به نسل قبل تغییر پیدا کند، اما رندرهای منتشر شده از تحول طراحی این خودرو کره‌ای خبر می‌دهند.

هیوندای توسان 2021

اخیرا سانگ یوپ لی، معاون مرکز طراحی هیوندای عنوان کرده بود طراحی هیوندا توسان 2021 – Hyundai Tucson 2021 بسیاری را شگفت‌زده خواهد کرد. همچنین اندرو توتاهی، مدیر برنامه‌ریزی تولید هیوندای نیز گفته بود نسل جدید این کراس اوور از لحاظ ظاهری بسیار جذاب خواهد بود. از آنجایی که نسل جدید هیوندای النترا و سوناتا موفق ظاهر شده‌اند، انتظار می‌رود نسل جدید هیوندای توسان نیز به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کند. سانتافه نیز در فیس لیفت جدید خود از تغییرات ظاهری خوبی بهره می‌برد.

هیوندای توسان 2021

پیش از به پایان رسیدن سال 2020 شاهد معرفی نسل جدید توسان خواهیم بود و هیوندای تایید کرده است این کراس اوور در مدل‌های هیبریدی و پلاگین هیبریدی نیز روانه بازار خواهد شد. برخی از خبرگزاری‌های حوزه خودرو اعلام کردند هیوندای علاوه بر نسخه سطح بالا N Line، قصد دارد مدل قدرتمند N را نیز به تولید برساند که از قدرتی برابر با 340 اسب بخار بهره می‌برد و ظرف مدت کمتر از 6 ثانیه از صفر تا 100 کیلومتر را طی می‌کند.