تلویزیون های OLED ال ‌جی

ماندن در خانه را با تلویزیون های OLED ال ‌جی آسان‌تر تجربه کنید

تلویزیون های OLED ال ‌جی به دلیل قابلیت‌های ویژه خود تصاویر واقع‌گرایانه و خیره‌کننده‌ای را به تصویر می‌کشند که در این روزها ماندن در خانه را آسان‌تر خواهند کرد.

احتمالا شما هم با شروع بهار اغلب اوقات لحظه‌ای به خود می‌آیید که مدت‌زمان زیادی مشتاقانه از پنجره به بیرون خیره شده و در افکار خود درباره تعطیلات در ساحلی آفتابی یا مکان‌های نادیده عجیب‌وغریب غرق گردیده‌اید. متأسفانه این روزها مسافرت‌های دور و دراز موضوعاتی چالش‌برانگیز هستند. لذا خانه به واقعی‌ترین و امن‌ترین مقصد ممکن در آینده نزدیک تبدیل‌شده و خانه‌نشینی و قرنطینه روزبه‌روز جذابیت اجباری بیشتری پیدا می‌کند.

تلویزیون های OLED ال ‌جی

آماده کردن لیستی مناسب از بهترین فیلم‌ها برای دوران قرنطینه و خانه‌نشینی نیز اهمیت فراوانی یافته است. برای درک بهترین تجربه خانه‌نشینی، شما به تلویزیون خوبی نیاز دارید که به هر ثانیه از هر فریم فیلم‌ها زندگی ببخشد؛ و اینجا است که تلویزیون های OLED ال ‌جی به میدان می‌آیند.

قابلیت‌های ویژه تلویزیون های OLED ال ‌جی

تلویزیون های OLED ال ‌جی

OLED با بهره‌گیری از تکنولوژی پیکسل‌های خود نورده، می‌تواند مشکی مطلق را همراه با میزان کنتراستی بی‌نهایت و رنگ‌هایی واقعی و خیره‌کننده به نمایش بگذارد. جذاب‌ترین فیلم‌های گیشه و سریال‌های مشهور، با تلویزیون های OLED ال ‌جی حضور واقع‌گرایانه خیره‌کننده‌ای را به تصویر می‌کشند و با سایه‌هایی تیره و رنگ‌هایی شاداب، به شخصیت‌ها و مکان‌ها توان جلوه‌گری در ابعاد گوناگون را می‌دهند. نرخ نوسازی بالای این نمایشگرها هم بر واقع‌نمایی صحنه‌ها می‌افزاید و در صحنه‌های تند و سریع، حرکاتی نرم و لطیف را شاهد هستیم.

تلویزیون های OLED ال ‌جی

تلویزیون های OLED ال جی با پشتیبانی از اغلب فرمت‌های HDR ازجمله Dolby Vision و ارائه کیفیت صدای خارق‌العاده Dolby Atoms، نسل بعدی تجربه تماشای فراگیر را برای خانه‌نشینان فراهم می‌آورند؛ و به لطف Dolby Vision IQ در نماهای بسیار تاریک محتواهای با تم تیره و خاص (همچون برخی بازی‌ها یا سریال‌هایی مانند Game of Thrones) می‌توانید دقیقا همان چیزی را ببینید که سازنده مدنظر داشته است. با کمک ThinQ AI و عملکرد جستجوی فعال در تمامی پلتفرم ال جی، بینندگان می‌توانند با دستورات صوتی میان فیلم‌ها و سریال‌ها و مستندهای گوناگون به جستجو پرداخته و محتوای مناسب فراخور حال و هوایشان را به تماشا بنشینند.

تلویزیون های OLED ال ‌جی

ال جی یک نظر سنجی داخلی ترتیب داده است برای ارائه لیست پیشنهادی برای بهترین فیلم و یا سریال‌هایی که در این دوران می‌توانید تماشا کنید. لیست پیشنهادی بدون هیچ ترتیب خاصی:

کمدی سیاه: Parasite‌ – ۲۰۱۹

این فیلم یک تریلر طنز سیاه و محصول کره جنوبی است. داستان درباره یک خانواده سطح پایین است که تلاش می‌کنند با تظاهر به حرفه‌ای بودن، به منزل یک خانواده ثروتمند نفوذ کنند و یکی‌یکی برای کار در این خانه عجیب استخدام می‌شوند. این فیلم به خاطر کارگردانی، بازیگری، فیلم‌برداری، کنکاش‌های اجتماعی و درون‌مایه طنز سیاهی که دارد، به شکل گسترده‌ای تحسین منتقدان را برانگیخته و بالاترین فروش و بیشترین جوایز را در تاریخ سینمای کره جنوبی از آن خود کرده است.

سریال درام: The Witcher–۲۰۱۹

این سریال بر اساس رمانی از آندره ساکوسکی، نویسنده لهستانی ساخته شده و تهیه کننده آن Netflix است. داستان در یک قلمرو افسانه‌ای قرون‌وسطایی به نام Continent می‌گذرد. Geralt of Rivia یک شکارچی با قدرت‌های ویژه است که به دنبال شکار هیولاها و موجودات خبیث می‌گردد.

انیمیشن: The Lion King–۲۰۱۹

این انیمیشن کامپیوتری دیزنی در واقع بازسازی تازه‌ای از نسخه ۱۹۹۴ شیر شاه است و به داستان توله شیری می‌پردازد که جانشین تاج‌وتخت سرزمین Pride Lands شده است. ولی او باید با خیانت اعضای گروه و خانواده دست‌وپنجه نرم کند تا بتواند بر تخت پادشاهی تکیه بزند. اگرچه برخی منتقدان دلایل دیزنی برای بازسازی یک اثر کلاسیک موفق را زیر سؤال می‌برند؛ اما استقبال مخاطبان آن را به پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ تبدیل کرده است.

فیلم کلاسیک: Little Women–۲۰۱۹

این درام نوجوانانه بر پایه رمان کلاسیک لوییزا می الکات با نام «زنان کوچک» ساخته شده است. داستان درباره سه خواهر است که دوران نوجوانی‌شان را در نیوانگلند قرن نوزدهم می‌گذرانند. Greta Gerwig کارگردان محبوب این فیلم، برای تلاش‌های ستودنی‌اش جهت به تصویر کشیدن مضامینی همچون مسئولیت‌پذیری، عشق و خانواده نامزد اسکار هم شده است.

مستند: Explained–۲۰۱۸

مجموعه مستند Explained توسط سایت خبری محبوب Vox تهیه شده و به طیف متنوعی از موضوعات می‌پردازد که از مسائل شاد و سبک‌سرانه‌ای همچون K-pop و eSports تا موارد جدی و مهمی همچون بحران جهانی کم‌آبی یا نابرابری جنسیتی را در بر می‌گیرد. هر یک از اپیزودهای سرگرم‌کننده این مجموعه طی ۱۵ تا ۲۰ دقیقه جزئیات فراوانی درباره موضوع ارائه می‌دهد و تماشاگر در انتها احساس می‌کند که حالا اندکی بیشتر درباره دنیا می‌داند.

اگرچه فراری فریبنده به دل طبیعت برای رهایی از استرس می‌تواند جذاب و ایده‌آل به نظر برسد؛ اما گذران تعطیلات در خانه هم بدون لذت و پاداش نیست. اینجا برای همه اعضای خانواده محیطی آشنا، راحت‌تر و مطمئنا امن‌تر از هرجای دیگری است؛ و با امکان تهیه مجموعه بزرگی از محتواهای عالی که درست زیر انگشتانتان منتظر انتخاب هستند، هیچ زمانی بهتر از الآن نیست که در خانه بمانیم، لم بدهیم و جلوی تلویزیون از قرنطینه لذت ببریم. مخصوصاً اگر که تلویزیون‌مان هم LG OLED باشد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. فوق العادس . از هر لحاظ

  2. تلويزيون های اولد الجی در ایران خیلی گرون و تعمیرشون مشکله.ولی الجی گارانتی خیلی خوبی داره.

  3. تلویزیون های ال جی واقعا فوق العاده و است و کیفیت نمایشگر هاش خیلی خوبه