گوشی هواوی با نمایشگر کشویی

حق اختراع دو گوشی هواوی با نمایشگر کشویی ثبت شد

حق اختراع طراحی دو گوشی هواوی با نمایشگر کشویی ثبت شد. این پتنت‌ها، دو گوشی منعطف با نمایشگری را نشان می‌دهند که از داخل به بیرون کشیده می‌شود.

حق اختراع جدیدی از سوی هواوی منتشر شده که سایت LetsGoDigital آن را منتشر کرده است. این حق اختراع مربوط به دو گوشی هواوی با نمایشگر کشویی است.

حق اختراع گوشی هواوی با نمایشگر کشویی

ار این پتنت‌های طراحی ما دو دستگاه با نمایشگرهایی را می‌بینیم که به وسیله‌ی بخش‌های کشویی، گسترش پیدا می‌کنند. تصویر بالا یک گوشی بدون حاشیه مجهز به نمایشگری انعطاف‌پذیر را به تصویر می‌کشد که از سمت راست به صورت کشویی گسترش پیدا می‌کند. به نظر می‌رسد دوربین سه گانه این گوشی روی لبه‌های آن حضور خواهد داشت. این ایده را پیشتر در مدل‌های منعطف هواوی میت ایکس نیز دیده‌ایم.

گوشی هواوی با نمایشگر کشویی

نمایشگر کشویی این گوشی که از قسمت پشتی آن به بیرون کشیده می‌شود، می‌تواند اندازه‌ی صفحه را تا 30 درصد بزرگ‌تر کند تا تجربه‌ی واقعی یک تبلت را در اختیار کاربرانش بگذارد. توجه داشته باشید که در این طراحی، برخلاف مدل‌های تاشو قبلی هواوی، این دستگاه از همه طرف ضخیم است.

اما دومین مدل،‌ یک نمایشگر کشویی متفاوت را نشان می‌دهد. دوربین‌ها حالا به سمت چپ گوشی رفته‌اند و نمایشگر منعطف نیز از سمت چپ به بیرون کشیده می‌شود. این می‌تواند به یک نمایشگر با ابعاد مورد استفاده‌ی بیشتر کمک کند؛‌ زیرا وقتی گوشی به حالت تبلت تبدیل می‌شود، دوربین‌ها در پشت دستگاه باقی می‌مانند.

گوشی هواوی با نمایشگر کشویی

اگر هواوی بخواهد از این پتنت‌های طراحی در محصولات آینده‌اش استفاده کند، قطعاً طی ماه‌های آینده شاهد تغییرات گسترده‌ای در طراحی گوشی‌های هوشمند خواهیم بود. ما اخیراً پتنتی از سامسونگ را نیز دیده‌ایم که خبر از طراحی یک گوشی گلکسی زد فلیپ جدید می‌دهد. آن پتنت در واقع یک دستگاه شبیه به زد فلیپ با نمایشگر منعطفی بزرگ‌تر که از بالا به سمت پشت قاب انحنا پیدا کرده است را نشان می‌دهد.

سامسونگ هم به شدت در حال کار روی طراحی گوشی تاشو عرضه نشده‌ی سرفیس دو خود است. Surface Duo‌ به دو نمایشگر جداگانه که با یک لولا از یکدیگر جداشده‌اند، مجهز است و می‌تواند یک راه حل دیگر در رقابت بزرگ‌سازی نمایشگر گوشی‌های هوشمند باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. پس چینی ها به جز کپی کردن اختراع کردن ام بلدن