نمایشگاه گیمزکام 2020

نمایشگاه گیمزکام 2020 هم دیجیتالی برگزار می‌شود

پس از لغو شدن نمایشگاه E3 2020، نمایشگاه گیمزکام 2020 نیز به دلیل کرونا ویروس برگزار نخواهد شد. با این حال، شما می‌توانید رویداد Gamescom 2020 را به صورت دیجیتالی تماشا کنید.

طبق دستور دولت آلمان، به دلیل شیوع کرونا ویروس، برگزاری هر نوع نمایشگاهی تا پایان ماه اوت ممنوع است و این مسئله، نمایشگاه گیمزکام 2020 را نیز تحت تاثیر قرار داده است.

نمایشگاه گیمزکام 2020 به صورت فیزیکی برگزار نمی‌شود

اعضای برگزار کننده این رویداد رسما اعلام کردند که طرفداران می‌توانند منتظر نسخه دیجیتالی این نمایشگاه باشند. آن‌ها تا پیش از این هم، وعده برگزاری آنلاین Gamescom 2020 را داده بودند.

بر خلاف نمایشگاه E3 2020 که در نهایت به صورت دیجیتالی هم برگزار نشد، اعضای گیمزکام تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا بتوانند مخاطبان خود را حفظ کنند. همچنین اعلام شد افرادی که بلیط نمایشگاه را پیش خرید کرده بودند، پول خود را پس خواهند گرفت.

نمایشگاه گیمزکام 2020

افتتاحیه گیمزکام در تاریخ 24 اوت (دوشنبه 3 شهریور 1399) با اجرای جف کایلی پخش خواهد شد و می‌توانید منتظر معرفی آثار مختلف و همچنین انتشار تریلرهای جدید بازی‌ها باشید. با توجه به اینکه عرضه کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس بسیار نزدیک است، احتمالا شاهد معرفی عناوین قابل توجهی خواهیم بود.

کرونا ویروس در چند ماه اخیر، وضعیت عادی جهان را مختل کرده و تاثیرات بزرگی در صنعت بازی نیز داشته است. تا اینجا، اکثر نمایشگاه‌ها و تورنمنت‌های بزرگ لغو شده‌اند و کنفرانس توسعه ‌دهندگان بازی (GDC) نیز فعلا تا ماه اوت به تعویق افتاده است. در همین راستا، ناشران بزرگی همچون مایکروسافت و یوبی‌سافت تصمیم گرفته‌اند تا برنامه‌های آنلاین اختصاصی برگزار کرده و این خلا را پر کنند.

از سال 2009، این اولین بار است که نمایشگاه Gamescom به صورت فیزیکی برگزار نمی‌شود و باید دید نسخه دیجیتال گیمزکام 2020 در نهایت تا چه اندازه می‌تواند موفق عمل کند.