نسخه 5.0.2 سیستم عامل گجت های پوشیدنی گوگل Android Wear منتشر شد

سال گذشته بود که کمپانی گوگل سیستم عامل اندروید را برای ابزار‌های پوشیدنی سازگار کرد و آن را با نام اندروید wear روانه بازار ساخت و توانست در عرض مدت زمان کوتاهی محصولات بسیار خوبی را میزبانی کند. بعد از معرفی اندروید 5.0 این سیستم عامل نیز نسخه جدید را دریافت کرد و توانست طراحی جدید و کاربردی را در کنار امکانات متفاوت برای کاربران ابزار‌های پوشیدنی به ارمغان بیاورد.

حال امروز نیز گوگل نسخه جدیدی از این سیستم عامل را با نسخه 5.0.2 برای دستگاه‌های منتخب منتشر کرد و اکنون کاربران می‌توانند آن را دریافت و دستگاه خود را به‌روز کنند. نسخه 5.0.2 اندروید wear فعلا تنها برای دستگاه‌های سامسونگ Gear Live، موتورلا موتو 360 و G Watch R منتشر شده است و کاربران این دستگاه‌ها به احتمال زیاد در حال حاضر اطلاعیه این به‌روز رسانی را در ساعت هوشمند خود دریافت کرده‌اند و می‌توانند از طریق آن سیستم عامل دستگاه خود را به نسخه 5.0.2 اندروید wear ارتقا دهند.

سایر کاربران اندروید wear فعلا قادر به آپدیت دستگاه خود نیستند و می‌بایست منظر بمانند تا این نسخه برای دستگاه آ‌ن‌ها نیز منتشر شود. البته در این به‌روز رسانی تغییرات زیادی را شاهد نیستیم و بر اساس تغییرات اعمال شده که موتورلا گزارش داده است، تنها شاهد بهبود‌های امنیتی و هویتی در این نسخه هستیم.

منبع : phonearena

Android Wear update 5.0.2 rolling out to Samsung Gear Live, Motorola Moto 360 and LG G Watch R

Android Wear update 5.0.2 rolling out to Samsung Gear Live, Motorola Moto 360 and LG G Watch R

Android smartphones and tablets aren’t the only devices getting updates. Today, Android Wear 5.0.2 is being sent out to the Samsung Gear Live, Motorola Moto 360 and the LG G Watch R. The update doesn’t add any new features. What Android Wear 5.0.2 does is update Google Play Services and adds system optimization to the timepieces.To update your watch, your battery needs to be charged to at least 80%. Once you receive the update notification, press “Download” and the update will begin.The build number for Android Wear 5.0.2 on the Moto 360 is LWX49L For the Gear Live it is LWX49K. Owners of other Android Wear flavored timepieces like the LG G Watch and ASUS ZenWatch should keep their eyes open for the update, which could come at any time.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*