معرفی گوشی اوپو ای ۵۲ با دوربین چهارگانه و اسنپدراگون ۶۶۵

گوشی اوپو ای ۵۲ – Oppo A52 جدیدترین محصول میان رده شرکت اوپو است. اما برخلاف قیمت ارزانش، امکانات جذابی نظیر دوربین چهارگانه و پردازنده اسنپدراگون ۶۶۵ دارد.

کمپانی اوپو امروز از محصولات جدید خود در سری اسمارت فون های میان رده اندرویدی پرده‌برداری کرده است و آخرین محصول از این خانواده نیز گوشی اوپو ای ۵۲ خواهد بود. این گوشی امروز وارد بازار چین شده است و یک سیستم دوربین چهارگانه به همراه پردازنده اسنپدراگون ۶۶۵ و البته یک باتری غول پیکر با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت آن را همراهی می‌کنند. بر روی پنل جلوی شاهد یک نمایشگر ال سی دی ۶.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس هستیم که یک حفره برای قرارگیری دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بر روی آن تعبیه شده است.

گوشی اوپو ای ۵۲ با نمایشگری بسیار کشیده

نسبت تصویر نسبتا عجیب ۲۰ به ۹ برای نمایشگر گوشی اوپو ای ۵۲ در نظر گرفته شده است و دو اسپیکر به همراه یک سنسور اثر انگشت بر روی لبه سمت راست بدنه از دیگر ویژگی‌های آن به شمار می‌روند. در پنل پشتی چهار دوربین اوپو A52 در یک طراحی L – شکل دیده می‌شوند که سنسور اصلی شامل یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در کنار دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی برای تصویربرداری ماکرو و تشخیص عمق میدان آن را همراهی می‌کنند. پردازنده اسنپدراگون ۶۶۵ به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت ظرفیت داخلی با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه میکرو اس دی مغز متفکر این گوشی میان رده را تشکیل می‌دهند.

مشخصات باتری و قیمت گوشی اوپو A52 

معرفی گوشی اوپو ای ۵۲ با دوربین چهارگانه و اسنپدراگون ۶۶۵

خریداران گوشی Oppo A52 می‌توانند از یک باتری غول‌پیکر با ظرفیت ۵ هزار میلی‌آمپری ساعت و پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی لذت ببرند. از حیث نرم‌افزار و رابط کاربری نیز کمپانی سازنده از ColorOS 7.1 که بر پایه اندروید ۱۰ طراحی شده، در این محصول استفاده کرده است. خریدار می‌تواند گوشی ارزان قیمت اوپو را در رنگ‌های مشکی و آبی با قیمت ۲۲۵ دلار خریداری نماید؛ البته تاریخ عرضه این محصول همانند دیگر گوشی‌ های میان رده جدید این برند چینی در بازارهای جهانی هنوز اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. طراحی خوب
    باتری قویی
    قیمت مناسب مگه آدم از یه گوشی چه انتظاری داره دیگه