هیوندای ولوستر N مدل 2020

هیوندای ولوستر N مدل 2020 با گیربکس دو کلاچه اتوماتیک معرفی شد

هیوندای ولوستر N مدل 2020 با یک گیربکس دو کلاچه اتوماتیک جدید معرفی شد. امکانات و تصاویر Hyundai Veloster N را در ادامه ببینید.

هیوندای، شرکت خودروسازی کره‌ای از مدل جدید اتومبیل ولوستر با گیربکس 8 سرعته دو کلاچه اتوماتیک (N DCT) رونمایی کرد. این نخستین باریست که هیوندای ولوستر N با یک گیبرکس اتوماتیک معرفی می‌شود.

گیربکس N DCT برای تجربه‌ی رانندگی لذت‌بخش

هفته‌ی گذشته کمپانی هیوندای تیزر تبلیغاتی را از Veloster N 2021 منتشر کرد تا با آنچه که باید از این خودرو انتظار داشته باشیم، آشنا شویم. اما بیشتر از همه توجه ما در این تیزر ویدیویی به پدال‌های شیفتر در پشت فرمان که به یک نمایشگر مجهز است و حالت جدید دنده‌ی N Grin Shift که در این نمایشگر نقش بسته است، جلب شد.

هیوندای ولوستر N مدل 2020

و حالا هیوندای رسماً از این اتومبیل جذاب پرده برداری کرده است. به گفته‌ی سازنده، ولوستر N جدید برای ارائه‌ی تجربه‌ی جذابی از یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک توسعه پیدا کرده است. و بر خلاف دیگر اتومبیل‌های دو کلاچه با کلاچ‌هایی خشک، این خودرو برای بهبود کارایی و سرمایش در گشتاور بالا، از روغن روان کننده استفاده می‌کند.

Thomas Schemera، رئیس بخش محصولات در هیوندای می‌گوید:

Veloster N نشانگر رویکرد هیوندای برای اتومبیل‌هایی با عملکرد بالا است. با تجهیز این خودرو به سیستم انتقال قدرت N DCT، رانندگان همزمان عملکرد و راحتی بالا را یکجا تجربه خواهند کرد.

اما این همه چیز نیست. هیوندای به اندازه‌ی کافی تواضع به خرج داده که حالت جدید دنده‌ی N Grin Shift را نیز در این خودرو ارائه کند. این قابلیت با تنظیمات دقیق روی عملکرد به گیربکس 8 سرعته اتومبیل اجازه می‌دهد دنده‌ها را خیلی سریع تعویض کند.

هیوندای ولوستر N مدل 2020

به نقل از سازنده، فعال کردن N Grin Shift (به اختصار NGS)، حداکثر پاسخگویی انتقال را به 20 ثانیه می‌رساند، در حالی که توربوشارژر نیز به حداکثر عملکرد می‌رسد تا 7 درصد گشتاور بیشتری را تولید کند. ظاهراً این افزایش قدرت به خودرو، یک حالت حمله‌ی موشکی می‌دهد. Schemera می‌گوید، هرکسی که می‌خواهد یک تجربه‌ی رانندگی سرگرم کننده و لذت‌بخش را داشته باشد، باید پشت فرمان Hyundai Veloster N – یک خودروی اسپورت روزمره با قابلیت‌هایی جذاب – بنشیند.

با هیوندای ولوستر N رانندگی در ترافیک‌های سنگین آسوده می‌شود

علاوه بر این گیربکس جدید این خودرو حالت N Track Sense Shift (به اختصار NTS)، را نیز ارائه می‌کند. NTS یک ویژگی جدید است که با تجزیه و تحلیل شرایط جاده، زمان تعویض دنده را به صورت خودکار انتخاب می‌کند تا دنده‌ها بهینه‌تر تعویض شوند. ولوستر جدید به همراه دیگر ویژگی‌های استاندارد نظیر کنترل راه اندازی، تنظیم دور موتور و تقویت عملکرد، اکثر تکنولوژی‌های جدید را برای ارائه‌ی یک تجربه‌ی رانندگی هیجان انگیزتر ارائه می‌کند. و با گیربکس 8 سرعته N DCT اتوماتیک، شما می‌توانید بدون آنکه فشاری به اتومبیل شما وارد شود در ترافیک‌های سنگین با آرامش برانید.

هیوندای ولوستر N مدل 2020

به همه‌ی این‌ها باید یک سیستم اطلاع رسانی/سرگرمی مجهز به نمایشگر بزرگ 8 اینچی را نیز اضافه کرد. هیوندای ولوستر N همچنین به همراه این نمایشگر بزرگ، از سیستم صوتی قدرتمند برند JBL نیز در این اتومبیل استفاده کرده است. صندلی‌های این اتومبیل نیز به‌روز شده و برای روشنایی بیشتر فضای داخلی، از یک آرم روشن N استفاده می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. طراحی ماشین در نوع خودش بی نظیره

  2. توی صنعت خودروسازی به اندازه یک قرن از ماجلو اند