فیلم بتمن

تاریخ اکران فیلم بتمن چند ماه به تعویق افتاد؛ تاخیر در اکران شزم 2 و پادشاه ریچارد

شرکت برادران وارنر تاریخ اکران فیلم بتمن – The Batman را از خرداد ۱۴۰۰ به مهر ماه همین سال موکول کرد. همچنین تاریخ اکران فیلم‌های شزم ۲ و پادشاه ریچارد با چند ماه تاخیر مواجه شده‌است.

بر اساس اخبار منتشر شده از سوی برادران وارنر، فیلم The Batman که پیش از این قرار بود در 4 تیر 1400 (25 ژوئن 2021) شاهد اکران گسترده آن باشیم، در 9 مهر 1400 (1 اکتبر 2020) به سینماها خواهد آمد. بتمن مت ریوز یکی از مهم‌ترین فیلم‌های برادران وانر است که انتظار داریم در گیشه به موفقیت‌های قابل‌توجه‌ای دست پیدا کند. چندی پیش به دنبال همه‌گیری بیماری کرونا فیلم‌برداری فیلم بتمن متوقف شد و فعلا مشخص نیست ریوز و تیمش چه زمانی دوباره روند ساخت این اثر را از سر خواهند گرفت.

فیلم بتمن

برادران وارنر فعلا تغییری در تاریخ اکران فیلم‌های تابستانی خود اعمال نکرده‌است و فیلم Tenet ساخته کریستوفر نولان و فیلم Wonder Woman 1984 ساخته پتی جنکینز به ترتیب برای 27 تیر و 24 مرداد برنامه‌ریزی شده‌اند، اما تصور می‌کنم به‌زودی شاهد به تعویق افتادن این آثار حداقل تا روزهای پایانی فصل گرم سال باشیم؛ زیرا در حال حاضر خبری از کنترل کرونا در سراسر جهان نیست.

نمایش عمومی دنباله سریال The Sopranos تا 22 اسفند 1399 (12 مارس 2021) به تعویق افتاده‌است و زمان آمدن پادشاه ریچارد به سینماها نیز از 5 آذر 1399 به 28 آبان 1400 موکول شده‌است. همچنین اکران فیلم The Many Saints of Newark به کلی از جدول برنامه‌های برادران وانر کنار گذاشته شده و پیش‌بینی می‌کنیم در بهار 2021 شاهد پخش آن باشیم.

اکران دو مورد از فیلم‌های دی‌سی نیز متاثر از شیوع کرونا دچار تغییر شده‌است. فیلم فلش تقریبا یک ماه زودتر، یعنی در  10 تیر به جای 13 خرداد 1401 بر روی پرده نقره‌ای نمایش داده خواهد شد که خبر خوشحال کننده‌ای برای دوست‌داران این شخصیت است. اما اکران فیلم شزم 2 از 12 فروردین 1401 به 13 آبان همان سال موکول شده‌است.

نظر شما در این‌باره چیست؟ چه پیش‌بینی برای وضعیت اقتصادی سینما پس از کرونا دارید؟ نظرات خود پیرامون این مسئله را با ما و سایر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این ویروس هم تقریباً روی همه چیز عالم عالم تاثیر گذشته از سینما گرفته تا مسابقات ورزشی