بنچمارک آیفون اس ای 2020

امتیازهای بنچمارک آیفون اس ای 2020 در سایت AnTuTu‌ منتشر شد

امتیازهای بنچمارک آیفون اس ای 2020 اپل – Apple iPhone SE 2020 در سایت AnTuTu‌ نشان می‌دهد این گوشی عملکردی پایین‌تر از سه گانه آیفون 11 خواهد داشت.

وقتی اپل از نسخه‌ی بازطراحی شده‌ی آیفون اس ای با چیپست A13 Bionic رونمایی کرد، بسیاری از این خرسند بودند که می‌توانند با چنین گوشی ارزان قیمتی، عملکردی در حد آیفون 11 پرو مکس را تجربه کنند. هرچند بررسی‌های اولیه از عملکرد توانمند این گوشی خبر می‌دهند، اما اکنون امتیازهای بنچمارک آیفون اس ای 2020 که در سایت AnTuTu منتشر شده رقمی کمتر از 500 هزار را نشان می‌دهند. این می‌تواند به معنای عملکرد مشابه iPhone SE 2020 با آیفون‌های سال 2019 (سری آیفون ایکس اس) باشد.

بنچمارک آیفون اس ای 2020

نگاهی به نتایج کسب شده توسط آیفون اس ای جدید، نشان می‌دهد که عملکرد پردازشگر گرافیکی و پردازنده‌ی مرکزی آن بسیار نزدیک به آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس قدرت گرفته از چیپست A12 Bionic است. فقط بهینه سازی رم در مدل 256 گیگابایتی این گوشی جدید است که باعث شده در این بخش با امتیاز 77،968 بالاتر از گوشِ‌های سری XS قرار بگیرد و هم رده‌ی سه گانه آیفون 11 باشد.

بنچمارک آیفون اس ای 2020

نسل دوم آیفون اس ای ترکیبی از بدنه‌ی آیفون 8، دوربین آیفون ایکس آر و چیپست آیفون 11 پرو را در خود جای داده است. مشخص است که اپل برای ارائه‌ی عمر باتری بهتر، سرعت کلاک این چیپست را بالاتر نبرده است. حتی با وجود اینکه عملکرد آیفون جدید از هر تلفن 400 دلاری بهتر است، اما نمایشگر وضوح پایین آن نمی‌تواند نرخ فریم یکسانی را تولید کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بنظرم واسه کسیکه پول زیادی نداره و میخواد ios تجربه کنه عالیه . ولی خب دلال ها قیمت خون پدرشون میزان روش ک ارزش خرید در ایران پایین میاد

  2. به خاطر وجود1 گیگ رم کمتر طبیعی به نظر میرسه.به خاطر اندازه کوچیک گوشی هم احتمال داره فرکانس پردازنده رو یه مقدار پایین تر آورده باشه تا مشکلات گرمایی به وجود نیاد (البته من تا الان جایی ندیدم فرکانس پردازنده تغییر کرده باشه)

  3. به این میگن یه گوشی خوب
    سخت افزار قویی
    طراحی خوب
    قیمت مناسب
    فقط کاش که دکمه هوم نداشت