اپلیکیشن HERE WeGo

اپلیکیشن HERE WeGo جدیدترین جایگزین گوگل مپس برای گوشی های هواوی است

اکنون هواوی اپلیکیشن HERE WeGo را بهترین جایگزین برای گوگل مپس می‌داند. این نرم افزار مسیریابی و موقعیت یابی قابلیت‌های زیادی دارد.

مسیریابی یکی از مهمترین ویژگی‌های گجت های اندرویدی و آی او اسی کنونی است. سرویس‌های بسیار کاربردی همچون اوبر و لیفت، متکی به این قابلیت هستند. در بین تعداد زیاد نرم افزارهای مسیریابی و تشخیص موقعیت جغرافیایی، گوگل مپس بدون شک محبوب‌ترین محسوب می‌شود.

بعد از تحریم هواوی توسط آمریکا، امکان استفاده از سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های شرکت گوگل در گوشی های اندرویدی این شرکت سلب شد. Google Maps یکی از آن‌ها است. بزرگترین گوشی‌ساز چینی، در اپ گالری، فروشگاه نرم افزاری اختصاصی خود جایگزین گوگل پلی استور، تعدادی برنامه مسیریابی و موقعیت‌یابی معرفی کرد، اما هیچ کدام تا امروز، مستقیما جایگزین مهمترین برنامه مسیریاب در دستگاه‌های اندرویدی اعلام نشد. اپلیکیشن HERE WeGo این عنوان را برای گوشی های هواوی به دست آورد.

برنامه نام برده برای اولین مرتبه در سال 2012 به دست نوکیا توسعه پیدا کرد. در ابتدا نام آن چیز دیگری بود و به مرور زمان، چند مرتبه اسم عوض کرد. در نهایت نام HERE WeGo در سال 2016 برای آن انتخاب شد. از آن زمان به بعد، تمرکز سرویس روی مسیریابی و ارائه اطلاعاتی درباره سیستم حمل و نقل عمومی قرار گرفت. هواوی به تازگی اپلیکیشن HERE WeGo را در اپل گالری قرار داده و استفاده از آن را به کاربرانش توصیه کرده است.

ویژگی‌های قابل توجهی توسط این برنامه ارائه می‌شود. به عنوان نمونه باید به ارائه اطلاعاتی درباره سیستم حمل و نقل عمومی بیش از 1300 شهر و همچنین مسیریابی صوتی اشاره کرد. اگر تصمیم دارید به منطقه‌ای فاقد سیگنال‌های شبکه‌های موبایل سفر کنید، قادر خواهید بود پیشتر نقشه آن ناحیه را روی گوشی دانلود کنید.

این برنامه هنوز در قسمت Features قابل مشاهده نیست، اما می‌توانید به وسیله جستجوی نام Here WeGo در فروشگاه اپ گالری آن را پیدا کرده و نصب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. شاید پیدا شدن یک رقیب برای این نرم افزار قدیمی باعث بشه که امکانات این نرم‌افزار بهتر بشه