آنر X10

آنر X10 ، نام نسل جدید آنر 9 ایکس خواهد بود

ظاهراً هواوی می‌خواهد از نام آنر X10 برای نسل جدید گوشی‌های سری آنر 9 ایکس استفاده کند. اما دلیل تغییر نام آنر 10 ایکس به آنر ایکس 10 چیست؟

سال گذشته برند آنر در ماه جولای از گوشی‌های آنر 9 ایکس و 9 ایکس پرو در چین رونمایی کرد. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که این گوشی‌ساز چینی در حال کار روی مدل جدید این محصولات است. در حالی که گزارش‌های به دست رسیده، همگی به گوشی آنر 10 ایکس پرو به عنوان مدل بالارده‌ی این خانواده اشاره داشتند، در آخرین گزارش منتشر شده از گوشی آنر 10 ایکس به عنوان ارزان‌ترین گوشی 5G نام برده شده است که به جذابیت‌های آن می‌افزاید. اما ظاهراً آنر قصد دارد در نامگذاری این گوشی‌ها تغییراتی را انجام دهد. بر اساس آنچه در تالارهای گفتگوی شرکت آنر دیده می‌شود، این دو محصول به جای آنر 10X با نام آنر X10 عرضه می‌شوند.

آنر X10

در بالا تصویری از تالارگفتگوی هواوی را مشاهده می‌کنید که به وضوح از نام آنر ایکس 10 برای این گوشی استفاده شده است. البته این موضوع هم اکنون از تالارگفتگوی هواوی حذف شده است، اما یک افشاگر مشهور حوزه تکنولوژی هم موضوع تغییر نام گوشی‌های آنر را تأیید کرده است.

دلیل تغییر نام آنر 10X به آنر X10

دلیل احتمالی این که آنر تصمیم به تغییر اسم سری بعدی گوشی‌های X خود گرفته، هم نامی با یک گوشی برند رقیب ردمی بوده است که به زودی آن نیز معرفی خواهد شد. به تازگی نام گوشی ردمی 10 ایکس در رگولاتورهای چینی رویت شده است. شاید آنر بخواهد با تغییر نام گوشی خود، از سردرگمی کاربران بین اسم این دو دستگاه جلوگیری کند!

سایت اینترنتی مشهور JD.com نیز صفحه‌ای را مختص به گوشی Honor X10 5G ایجاد کرده است که می‌تواند مدرک دیگری برای این تغییر نام باشد.

آنر X10

انتظار می‌رود گوشی‌های نسل جدید سری ایکس، با قیمتی بالاتر از آنر 9 ایکس سال گذشته عرضه شوند. مهم‌ترین دلیل این افزایش قیمت نیز تجهیز آن‌ها به اینترنت موبایل 5G است. البته همچنان می‌توان آن‌ها را جزو ارزان‌ترین گوشی‌های 5G بازار دانست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*