ویدیوی تبلیغاتی گوشی های هواوی نوا 7

اولین ویدیوی تبلیغاتی گوشی های هواوی نوا 7 منتشر شد

نخستین ویدیوی تبلیغاتی گوشی های هواوی نوا 7 – Huawei Nova 7 منتشر شد. این ویدیو، روی امکانات دوربین سلفی دو گوشی نوا 7 و نوا 7 پرو متمرکز است.

هواوی چند روز پیش از گوشی های هواوی نوا 7 شامل مدل پرو که به لنزی با زوم 5 برابری اپتیکال مجهز است، رونمایی کرد. در واقع شما یک لنز پریسکوپی را فقط در گوشی‌های پرچمدار شرکت‌ها می‌توانید بیابید، اما هواوی نشان داده که تفکری متفاوت دارد. اگرچه اولین ویدیوی تبلیغاتی این خانواده روی دوربین‌های جلوی آن‌ها متمرکز است.

هواوی نوا 7 پرو 5 جی به دوربین سلفی دوگانه 32 مگاپیکسلی واید + 8 مگاپیکسلی اولترا-واید مجهز است که درون یک حفره‌ی دکمه‌ای شکل روی نمایشگر قرار گرفته‌اند. فناوری ردیابی چشم به کار رفته در این دوربین، امکان این را می‌دهد تا فقط زمانی عکس گرفته شود که چشما در حال تماشای دوربین است. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی اصلی این گوشی دارای فوکوس خودکار است، در حالی که لنز 8 مگاپیکسلی ثانویه، از فوکوس ثابت استفاده می‌کند.

امکانات دوربین سلفی گوشی های هواوی نوا 7

دانلود ویدیو

هواوی نوا 7 5 جی معمولی نیز به دوربین سلفی تک لنزی 32 مگاپیکسلی با یک لنز فوکوس ثابت تجهیز شده است. بنابراین نمی‌تواند ردیابی چشم را انجام دهد. این دوربین همچنین به حالت عکاسی در شب Super Night Scene 3.0 نیز مجهز است که تضمین می‌کند عکس‌های سلفی شفاف و روشنی، حتی در تاریکی ثبت خواهد شد.

از دیگر قابلیت‌های جذاب این دوربین می‌توان به امکان فیلمبرداری و عکاسی همزمان با دوربین‌های پشتی و جلویی در قالب گزینه‌ای به نام Bothie اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. امیدوارم گوشی های خوبی از آب دربیان صدالبته همیشه سری نوا خوب بودن