تمسخر آیفون اس ای 2020

تمسخر آیفون اس ای 2020 اپل توسط شیائومی

تمسخر آیفون اس ای 2020 اپل توسط شیائومی سوژه رسانه‌ها شد. Apple به تازگی گوشی آیفون SE جدید را به عنوان یک گوشی ارزان روانه بازار کرد.

بسیاری از کاربران گوشی های موبایل همواره شرکت شیائومی را با محصولات ارزان‌قیمت آن می‌شناسند؛‌ شرکتی که با کسب کمترین سود به دنبال ارائه محصولات ارزانی به بازار است و طی سال‌های گذشته توانست سهم زیادی از بازار تلفن همراه را به خود اختصاص دهد. در همین راستا اخیرا شرکت اپل از گوشی میان رده جدید خود با نام آیفون اس ای 2020 پرده برداشت و به تازگی نیز آن را با لقب یک گوشی ارزان قیمت به بازار عرضه کرد.

تمسخر آیفون اس ای 2020 توسط چینی‌ها

آیفون اس ای 2020

این که شرکت اپل برای محصول جدید خود لقب یک گوشی ارزان قیمت را در نظر گرفت و با تغییرات اندکی نسبت به گوشی آیفون 8 آن را به بازار عرضه کرده است، باعث شد تا پیج فیسبوک شیائومی به آن واکنش نشان دهد و با انتشار یک پست محصول جدید اپل را به سخره بگیرد.

آیفون اس ای 2020

در واقع اپل در شرایطی از عمر بالای باتری گوشی آیفون اس ای 2020 سخن می‌گوید که باتری این محصول 400 دلاری دارای ظرفیت حدود 1800 میلی‌آمپر بوده و این در حالی است همواره محصولات شیائومی دارای باتری 4000 تا 5000 میلی‌آمپری هستند. با وجود چنین شرایطی شیائومی در یک پست فیسبوکی به این ادعای اپل واکنش نشان داده و آن را به سخره گرفت.

آیفون اس ای 2020

یکی دیگر از انتقادات شیائومی به گوشی جدید اپل به حاشیه‌های نمایشگر مربوط می‌شود. حاشیه نمایشگر محصول جدید اپل با گوشی‌های امروزی بسیار متفاوت بوده و ظاهری قدیمی دارد. در واقع می‌توان به جای این گوشی اپل، گوشی‌های جدیدی به ویژه محصولات شیائومی را با قیمتی به مراتب ارزان‌تر تهیه کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

9 دیدگاه

  1. چینی ها اول یک پردازشگر درست و حسابی طراحی کنند بعد شاخ و شونه بکشند .

  2. کی ۳۰ پرو همه چیزش بهتره تنها ضد آب بودن آپدیت دهی بیشتر نقطه قوت آیفون هاست .اپل کلا سود زیاد برمیداره

  3. کسی که به ios علاقه داره دیگه مجبوره به se قناعت کنه ولی برای کسی که سیستم عامل اولویت اول نیست واقعا se هیچ حرفی برای گفتن در برابر k30 pro نداره

  4. شیا ثابت کرده پول برند نمیگیره

  5. فاجعه زمانی هست که قیمت آیفون SE دقیقا هم اندازه گلکسی A70 هستش!!!!!

    با سپاس

  6. حداقل قیافه گوشی رو عوض می کرد

  7. قیاس آیفون با گوشی های شیائومی کاملا اشتباه هست، همانند دیگر محصولات ساخت چین، دوام کارایی سیستم عامل و … این از عقده چینی ها نشأت میگیره و نه منطق، و یک نکته اینکه چرا مدتهاست که قسمت ارسال دیدگاه حذف بود، موفق و پاینده باشید