شیپور

سهام شیپور در بورس عرضه می‌شود

شرکت شیپور با توجه به رشد درآمدزایی خود تصمیم دارد وارد بازار بورس شود و در این راستا طرح عرضه اولیه سهام این شرکت در بازار سرمایه نیز توسط هیئت‌مدیره به تصویب رسید.

در پی رونق اخیر بازار سرمایه ایران و شرایط مساعد جهت ورود شرکت‌های خصوصی پیشرو به این بازار، هیئت مدیره شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) با پیشنهاد عرضه عمومی سهام این شرکت موافقت کردند.

بر این اساس رضا اربابیان، مدیرعامل شیپور با بیان اینکه عرضه عمومی سهام این شرکت یکی از اهداف سال ۱۳۹۹ شیپور است، از انعقاد قرارداد مشاوره پذیرش این شرکت در پی تصویب این استراتژی با یکی از مشاوران مالی خوشنام خبر داد.

شیپور بورسی می‌شود

وی افزود با توجه به رشد و دستاورد‌های اخیر این شرکت در صنعت نیازمندی‌ها به نظر می‌رسد هم‌اکنون زمان مناسبی جهت ورود این شرکت به بازار سهام باشد.

مجید آنت، مدیر مالی شیپور نیز که سابقه مشارکت در عرضه عمومی چندین شرکت دیگر را در رزومه خود دارد، با اشاره به شفافیت صورت‌های مالی، رعایت استانداردهای بالای حسابداری و حسابرسی، و انضباط مالی موجود در این شرکت در کنار وجود سهامداران بورسی و نهادهای مالی این مجموعه مانند شرکت سرمایه‌گذاری اعتبار ایران، صندوق سرمایه‌گذاری رویش لوتوس، شرکت سرمایه‌گذاری ایران و فرانسه و شرکت سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران ابراز امیدواری کرد که فرآیند عرضه این شرکت به مراتب از دیگر استارتاپ‌های ایرانی سریع‌تر و هموارتر خواهد بود.

این در حالی است که در سال های اخیر شیپور توانسته با توجه ویژه به فرایند رشد و جذب نیروهای متخصص، نقشی قابل توجه را در بازار نیازمندی های آنلاین ایفا کند و هم اکنون بیش از ۲۵۰ نفر پرسنل در بخشهای مختلف این مجموعه مشغول به کار هستند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. نرم افزار دیوار از شیپور خیلی بهتر

  2. سهامی که وارد بازار بورس یا فرابوریس میشن بعد از رد شدن از هفت خوان رستم مورد پذیرش قرار میگیرن و گاها تا سال ها در نوبت درج نماد هستن،یکی از اون فیلترها اینه که شرکت موردنظر 3 سال متوالی سودده باشه پس اینکه فک کنیم با یه شرکت درپیت طرفیم اساسا غلطه و مورد بعدی اینه که خود شرکت ها بعد از پذیرش میتونن از مزایای بیشمار بازار سرمایه مثل معافیت ها یا تخفیف های مالیاتی،تامین مالی شرکت ها برای پیشبرد طرح های مدنظر و افزایش اعتبار برای گرفن وام های بانکی و حتی وثیقه قرار دادن بخشی از سهام به عنوان وجه تضمین و……. بهره میبرن،حالا این وسط سهامدارای این شرکت ها هم میتونن از نوسانات قیمتی سهام مورد پذیرش نهایت استفاده رو ببرن یعنی یه بازی دو سر برد،امسال دیجی کالا و ایران مال و کلی شرکت خوب و پربازده وارد این بازار میشن،به امید جا افتادن فرهنگ سهامداری در بین توده ملت عزیزمون

  3. واقعا اصلا توجیهه اقتصادی نداره
    چرا بابد این سهام رشد داشته باشه
    حالا دیجیکالا یه چیزی

  4. چه بی عقلی میاد سهام شما رو بخره

    با سپاس