شیائومی می 10 Youth Edition

قدرت زوم دوربین شیائومی می 10 لایت از فاصله چند کیلومتری!

در آستانه رونمایی، بد نیست نگاهی به قدرت زوم دوربین شیائومی می 10 لایت – Xiaomi Mi 10 Lite 5G بیندازیم؛ البته نسخه چینی دستگاه که بزرگ‌نمایی 50 برابر و OIS ضد لرزش دارد.

انتظار می‌رود نسخه چینی شیائومی می 10 لایت با پسوند Youth Edition روز هشتم اردیبهشت همراه با MIUI 12 از راه برسد. به تازگی کمپانی سازنده، توانایی بالای دوربین این گوشی را در لرزشگیری و بزرگ‌نمایی تصاویر به رخ کشیده است.

آن‌طور که این ویدیو نشان می‌دهد، با زوم پریسکوپی شیائومی می 10 لایت تقریبا می‌توانید کل یک شهر را ببینید. اینجا بزرگ‌نمایی از فاصله بیش از 10 کیلومتری را شاهد هستیم؛ آن هم در حالی که جزئیات به خوبی قابل مشاهده‌اند.

ویدیوی دیگری هم منتشر شده است که قدرت زوم این گوشی را در محیط بسته و روی اشیای کوچک‌تر نشان می‌دهد.

مشخصات فنی و دوربین شیائومی می 10 لایت – Youth Edition

گفته می‌شود گوشی جدید شیائومی یک صفحه نمایش باریک 6.57 اینچی با حسگر اثر انگشت داخلی دارد. این پنل آمولد ساخت سامسونگ تا 33 درصد از پنل‌های LCD معمولی، باریک‌تر توصیف شده است. وزن دستگاه به حدود 200 گرم و ضخامت آن به 8 میلی‌متر می‌رسد.

در زیر قاب این گوشی 5 جی، احتمالا تراشه Dimensity 1000 مدیاتک قرار خواهد داشت و با 4/6/8 گیگابایت رم و 64/128/256 گیگ حافظه داخلی همراهی می‌شود. برای دوربین سلفی هم لنز عریض 16 مگاپیکسلی قابل انتظار است. نسخه اروپایی دستگاه که اخیرا معرفی شد، برچسب قیمت 349 یورویی دارد؛ ولی این‌یکی حتی شاید با مبلغ ارزان‌تری در چین عرضه شود.

اما به مجموعه دوربین چهارگانه آن بپردازیم که متشکل از یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد بود. در پایان می‌توانید قدرت زوم این مجموعه دوربین را در نمونه تصاویر زیر هم تماشا کنید.