تاریخ انتشار بازی The Last of Us 2

تاریخ انتشار بازی The Last of Us 2 و Ghost of Tsushima مشخص شد

به دنبال اطلاعات بسیار مهمی که از بازی د لست آو آس 2 لو رفت، سونی تاریخ انتشار بازی The Last of Us 2 و Ghost of Tsushima را رسما مشخص کرد.

به‌طرز شوکه کننده‌ای تقریبا تمام قسمت‌های مهم و کلیدی داستان بازی د لست آو آس 2 بر روی اینترنت قرار گرفت و عده‌ای با انتشار چندین ویدیو تمام محافظه‌کاری‌های ناتی داگ طی چهار سال گذشته برای مخفی نگه داشتن اطلاعات The Last of Us Part II را نقش بر آب کردند! به همین خاطر سونی مجبور شد خیلی زود به این اتفاق واکنش نشان دهد و حالا تاریخ انتشار بازی The Last of Us 2 و Ghost of Tsushima به صورت رسمی اعلام شده‌است.

تاریخ انتشار بازی The Last of Us 2

تاریخ انتشار جدید بازی Ghost of Tsushima – گوست آو سوشیما مشخص شد

به دنبال شیوع کرونا در سراسر جهان استودیو ناتی داگ انتشار بازی آخرین ما 2 را تا زمان «نامشخصی» به تعویق انداخت، اما فاش شدن گسترده اطلاعات داستانی و ویدیوهای گیم پلی این بازی، سونی را مجبور کرد تا تنها چند هفته پس از تاریخ انتشار قبلی را به عنوان زمان عرضه جدید قسمت دوم د لست آو آس در نظر بگیرد. به این ترتیب این عنوان در جمعه 30 خرداد 1399 (19 جولای 2020) به صورت جهانی منتشر خواهد شد. بازی گوست آو سوشیما نیز که پیش از این قرار بود در تاریخ 6 تیر 1399 (26 ژوئن 2020) روانه بازار شود، با تاخیری سه هفته‌ای در 27 تیر 1399 (17 جولای 2020) در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

نظر شما در مورد تاریخ تاریخ انتشار جدید بازی‌های The Last of Us 2 و Ghost of Tsushima چیست؟ آیا اعلام رسمی زمان عرضه این آثار را متاثر از لو رفتن کامل داستان د لست آو آس 2 می‌دانید یا سونی تصمیم داشت خیلی زود این بازی‌ها را منتشر کند؟ نظرات خود در این‌باره را با ما و سایر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.