بلاک شدن در واتساپ

چطور از بلاک شدن در واتساپ باخبر شویم؟

هیچ وقت به طور مستقیم از بلاک شدن در واتساپ – WhatsApp باخبر نخواهید شد؛ ولی با ترفندهایی می‌توانید مطمئن شوید که کسی شما را در واتس‌اپ بلاک کرده است.

با بلاک شدن در واتساپ توسط یکی از کاربران، از امکان برقراری تماس یا فرستادن عکس و پیام به او محروم می‌شوید. اگر هم می‌خواهید 100 درصد از بلاک بودن خود مطمئن باشید؛ باید این را از زبان کاربر مورد نظر بشنوید. اما در غیر این صورت، چگونه از قرار گرفتن نام خود در بلاک لیست سایرین مطلع شویم؟

نحوه آگاهی از بلاک شدن در واتساپ

کاربران واتس‌اپ از دو روش می‌توانند شما را بلاک کنند. یا این کار را وقتی انجام می‌دهند که مکالمه‌ای را با آن‌ها آغاز کرده‌اید؛ یا پیش‌دستی می‌کنند و از فهرست مخاطبان خود، نام شما را در بلاک لیست قرار می‌دهند.

بلاک شدن در واتساپ

برای آگاهی از بلاک شدن در واتس‌اپ اولین کاری که باید بکنید، بررسی وضعیت last seen آن‌هاست. اگر قادر مشاهده‌ی آن نیستید، این احتمال وجود دارد که بلاک شده باشید. البته شاید هم کاربر مورد نظر، این ویژگی را در اکانت خود غیرفعال کرده و ربطی به بلاک کردن شما نداشته باشد.

در گام بعدی، عکس پروفایل را بررسی کنید. اگر می‌‌دانید که او اخیرا عکس خود را عوض کرده ولی شما یک تصویر قدیمی را می‌بینید، باید مشکوک شوید. چون کاربران بلاک شده، همیشه عکسی را در پروفایل می‌بینند که مربوط به قبل از بلاک شدن‌شان بوده است.

شاید بخواهید فرستادن پیام مستقیم را هم امتحان کنید. اگر هرگز دو تیک روی پیام ارسالی‌تان ظاهر نشد؛ این هم می‌تواند نشانه‌ای از بلاک بودن تان باشد. همچنین می‌توانید برای مکالمه صوتی تلاش کنید؛ اگر بلاک شده باشید، ارتباط برقرار نخواهد شد. البته به یاد داشته باشید تلاش مداوم برای ایجاد ارتباط با کاربرانی که شما را بلاک کرده‌اند، می‌تواند برای‌تان مشکل‌ساز شود.

بلاک شدن در واتس اپ

در نهایت، سعی کنید او را به یک گروه اضافه نمایید. اگر پیامی دریافت کردید که می‌گفت شما مجاز به انجام این کار نیستید؛ این می‌تواند قوی‌ترین مدرک از بلاک بودن‌تان باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. جالب بود
    ولی فک کنم همین که عکس پروفایل واست نیفته و است سین هم نیفته معلومه بلاک شدی