گلکسی بادز سامسونگ

افزایش قابلیت های گلکسی بادز سامسونگ با آپدیت جدید

آپدیت جدید گلکسی بادز سامسونگ باعث شد تا این هدفون بی سیم به قابلیت‌های جدیدی مجهز شود. در ادامه قابلیت‌های گلکسی Buds را بررسی می‌کنیم.

شرکت سامسونگ اعلام کرد با ارائه یک به روزرسانی نرم افزاری جدید که از امروز و به تدریج در دسترس کاربران خواهد بود، قابلیت‌های جدیدی را به هدفون های گلکسی Buds خود اضافه خواهد کرد. این قابلیت‌ها که تا پیش از این فقط روی گلکسی Buds+ در دسترس بودند، به کاربران امکان می‌دهند تا همه کارهای خود را به صورت بی سیم انجام داده و به شکلی راحت‌تر از همیشه، از موسیقی در هر جایی از محل کار تا هر جایی در خانه یا در حال حرکت، لذت ببرند.

در ادامه نگاهی داریم به قابلیت‌های جدید اضافه شده در این به‌روزرسانی.

قابلیت‌های جدید گلکسی بادز سامسونگ

جفت شدن ساده‌ گلکسی بادز با کامپیوتر

گلکسی بادز سامسونگ

اکنون و با استفاده از قابلیت Microsoft Swift Pair شما می‌توانید خیلی ساده هدفون گلکسی بادز خود را به کامپیوترهای با سیستم عامل ویندوز 10 متصل کنید. به این ترتیب می‌توانید از کیفیت صدای نوآورانه گلکسی بادز در فعالیت‌های کاری‌تان مانند جلسات ویدیویی، یا گوش کردن به موسیقی برای انرژی گرفتن در حین کار، استفاده کنید.

گلکسی بادز سامسونگ

با اضافه شدن قابلیت Swift Pair حالا گلکسی بادز هم مثل نسخه Buds+ از امکان اتصال به چند دستگاه موبایلی یا کامپیوتری پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب شما می‌توانند به راحتی به دستگاه‌های مورد نظر خود وصل شده و یا بین آنها جابجا شوید.

به جهان اطراف‌تان وارد یا از آن خارج شوید

گلکسی بادز سامسونگ

با این به‌روزرسانی، برای اولین بار در سری محصولات گلکسی بادز، شما می‌توانید به صورت خودکار Ambient Sound را تجربه کنید. صرفا با قرار دادن هدفون‌های بادز داخل گوشتان، حالا می‌توانید صدای اطراف را هم تا حدی شنیده و از شرایط اطرافتان آگاه بمانید، حتی در زمانی که در حال تماشای فیلم یا گوش کردن به موسیقی با صدای بلند هستید.

گلکسی بادز سامسونگ

علاوه بر این، شما حالا می‌توانید حتی با یکی از هدفون‌ها هم حالت Ambient Sound را تجربه کنید و به این ترتیب گزینه‌های بیشتری برای وارد شدن به دنیای اطراف‌تان و جدا شدن از محیط و غرق شدن در موسیقی داشته باشید.

تنها با یک کلیک، لیست موسیقی‌های مورد علاقه‌تان را بشنوید

گلکسی بادز سامسونگ

کاربران اسپاتیفای حالا تنها با فشار یک دکمه می‌توانند به موسیقی مورد نظرشان گوش کنند. با استفاده از علامت Tap&Hold کاربر می‌تواند اسپاتیفای را باز کرده و موسیقی را از همان جایی که دفعه قبل قطع کرده بود، ادامه دهد. با یک بار فشردن و نگه داشتن این دکمه، اسپاتیفای لیست‌های مخصوص خودتان را به شما پیشنهاد می‌دهد تا به شکلی ساده و با استفاده از گلکسی بادز بین آنها جابه‌جا شوید. با این به‌روزرسانی شما می‌توانید موسیقی مورد علاقه‌تان را در هر زمانی فورا اجرا کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به https://www.samsung.com/global/galaxy/galaxy-buds/

و https://www.samsung.com/global/galaxy/galaxy-buds-plus/ مراجعه کنید.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. طراحی اش زیاد خوب و جالب نیست

  2. بادز خیلی زشته…. من به شخصه ایرپاد را ترجیح میدم

  3. سامسونگ یه چیز درست داده باشه بیرون همینه