طراحی گوشی HTC Desire 20 Pro - اچ تی سی دیزایر 20 پرو

طراحی گوشی HTC Desire 20 Pro را در اینجا ببینید

طرح‌های اولیه‌ی گوشی HTC Desire 20 Pro منتشر شد. این طرح‌ها، شباهت اچ تی سی دیزایر 20 پرو به وان پلاس 8 و شیائومی می 10 را تأیید می‌کند.

به جرأت می‌توان گفت، روزهای درخشان اچ تی سی در سال 2008 بود که مسیر رویایی اندروید را به جلو برد و حالا زیاد نام آن را نمی‌شنویم. اما این برند تایوانی هنوز هم زنده است و نفس می‌کشد. در واقع این کمپانی بی سر و صدا، خودش را برای رونمایی از یک گوشی جدید آماده می‌کند.

گرچه ما هنوز اطلاعات کاملی از این گوشی را در دست نداریم، اما به تازگی طرح اولیه‌ای منتشر شده که ادعا می‌شود مربطو به طراحی گوشی HTC Desire 20 Pro است. چند روز پیش یک منبع داخلی عنوان کرده بود که گوشی آینده‌ی اچ تی سی، در پشتشبیه به شیائومی می 10 و در جلو شبیه به وان پلاس 8 خواهد بود. و حالا این نخستین طرحیست که می‌تواند طراحی کامل اچ تی سی دیزایر 20 پرو را به نمایش بگذارد.

طراحی گوشی HTC Desire 20 Pro

طراحی گوشی HTC Desire 20 Pro

بدیهی است که یک طرح اولیه نمی‌تواند تصور کاملی از محصول را در ذهن ما تداعی کند و پیچ و تاب‌های موجود در طراحی اصلی گوشی را به نمایش بگذارد، اما حداقل در نگاه اول ظاهر حرف‌های افشاگر را تأیید کرده و به ظاهر ترکیبی آن با دو گوشی شیائومی و وان پلاس اشاره دارد. این یک گوشی کاملاً مدرن است که طراحی نمایشگر حفره‌دار را برای دستیابی به حداکثر نرخ نسبت صفحه به بدنه به خدمت گرفته و در قاب پشتی خود نیز از چهار دوربین میزبانی می‌کند.

همانطور که احتمالاً متوجه شده‌اید، یکی از دوربین‌ها کوچک‌تر از بقیه‌ی سه دوربین موجود در ماژول است. آن می‌تواند یک حسگر تشخیص عمق باشد. سه شیء گرد دیگر نیز مربوط دوربین اصلی، اولترا-واید، تله فوتو یا ماکرو خواهد بود. به طبع ما باید برای فهمیدن اطلاعات دقیق‌تر مربوط به این حسگرهای دوربین و البته دوربین سلفی گوشی، منتظر اخبار جدیدی باشیم.

این گوشی زیبا به تازگی با کدنام Bayamo در بنچمارک‌ها رویت شده است. در بنچمارک‌ها، قدرتبخش این گوشی یک چیپست میان‌رده‌ به نام اسنپدراگون 660 بوده که 6 گیگابایت رم هم آن را همراهی می‌کند. بنابراین، گوشی HTC Desire 20 Pro یک محصول زیبا و جذاب است که از مشخصات فنی میان‌رده بهره می‌برد. از دیگر امکانات آن نیز می‌توان به یک اسکنر اثر انگشت پشتی کلاسیک و حضور یک جک هدفون نیز اشاره کرد.