بهترین بازی های ماجراجویی

بهترین بازی های ماجراجویی داستان محور برای اندروید و آی او اس

در این ویدیو شما را با بهترین بازی های ماجراجویی – Adventure داستان محور برای گوشی های موبایل اندروید و آی او اس آشنا می‌کنیم.

با محبوبیت روزافزون بازی های موبایلی، شرکت‌های بازی ساز عناوین متعددی را در سبک‌های مختلف برای کاربران عرضه می‌کنند. دیگر خبری از بازی‌های ساده و دو بعدی برای گوشی های موبایل نیست و گیمرها می‌توانند بازی‌های بسیار متنوعی را در سبک مورد علاقه خود در گوشی هوشمند خود تجربه کنند. یکی از این سبک‌ها، سبک بازی های ماجراجویی یا Adventure Games است.

بازی های ماجراجویی ، داستان محور هستند و بازی حول یک داستان که اهمیت زیادی برای آن دارد، روایت می‌شود و پیش می‌رود. به همین دلیل معمولا این دسته از بازی‌ها، گیمرها را به خود معتاد می‌کنند و بازی کننده همیشه کنجکاو خواهد بود که در ادامه بازی چه اتفاقی می‌افتد. در مجموع می‌توان گفت که سبک Adventure جزو محبوب‌ترین و جذاب‌ترین سبک‌های بازی خواهد بود.

عناوین زیادی از این ژانر برای گوشی های دارای سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده است و به همین دلیل شاید انتخاب بهترین‌ها از میان این همه بازی برای شما کار سختی باشد. در این ویدیو که امروز در گجت تی وی برای شما تهیه کرده‌ایم، بهترین بازی های ماجرایی داستان محور برای اندروید و آی او اس را معرفی می‌کنیم. از جمله این بازی‌ها می‌توان به Gris، لیمبو، Forgotten Anne، واکینگ دد، The Wolf Among Us، Life is Strange، The Silent Age و Never Alone اشاره کرد که تجربه کردن هر یک از آنها می‌تواند شما را در دنیای ماجرایی و جذابشان غرق کند.

بهترین بازی های ماجراجویی داستان محور

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بهترین کار ممکنه که دارین انجام میدین اینه که ویدیو ها رو هم میزارین داخل پست هاتون