بهترین اتومبیل های سال 2020

بهترین اتومبیل های سال 2020 جهان به انتخاب AutomobileMag

بهترین اتومبیل های سال 2020 جهان به انتخاب AutomobileMag معرفی شدند که در ادامه با این ستاره‌های دنیای ماشین در جهان آشنا می‌شویم.

بهترین خودروهای هر سال به صورت سالانه توسط مجله خودرویی AutomobileMag مورد بررسی قرار می‌گیرند و از بین آنها برترین بهترین خودروهای سال انتخاب می‌شوند که این رقابت را با نام All Stars Awards نیز می‌شناسند. در سال 2020 نیز در این رقابت 21 خودرو حضور داشتند که می‌توان آنها را بهترین و جذاب‌ترین خودروهای جدید یا ارتقا یافته سال جاری دانست. البته این خودروها هم‌اکنون به بازار عرضه شده‌اند.

اسامی خودروهای حاضر در این رقابت

بهترین اتومبیل های سال 2020

در این دوره 21 خودرو به رقابت پرداختند که از اسامی آنها می‌توان به آئودی E-Tron، آئودی RS5 اسپرت بک، بنتلی کانتیننتال، بی ام و M850i، بی ام و Z4، شورلت کوروت C8، فراری F8 تریبوتو، فورد موستانگ شلبی GT500، هوندا پاسپورت، جیپ گلادیاتور، کیا تلوراید، لامبورگینی اوراکان اوو، مزدا 3، مک لارن GT، مرسدس بنز A کلاس سدان، مرسدس AMG GT63 S، پورشه 718 اسپایدر، پورشه 911 کاررا S، سوبارو اوت بک، سوبارو WRX STI S209 و تویوتا سوپرا اشاره کرد.

جزئیات ارزیابی خودروها

تمامی خودروهای این رقابت به مدت 3 روز به صورت کامل بررسی شدند؛ در روز نخست خودروها در پیست شرکت کردند و سپس در جاده‌های عمومی مورد ارزیابی قرار گرفتند و کارشناسان نیز به مدت دو روز کامل با آنها رانندگی کردند. آزمایش‌های جاده‌ای این خودروها برای دومین سال در منطقه‌ای به نام پام‌دیل واقع در کالیفرنیا آمریکا انجام شد که برای ارزیابی خودروها بسیار مناسب است. این منطقه علاوه بر برخورداری از جاده‌های مناسب برای ارزیابی هندلینگ، کیفیت سواری و سکوت خودروها، برای عکسبرداری نیز شرایط ویژه‌ای را مهیا می‌سازد.

پس از این که هر 21 خودرو بررسی سه روزه را گذراندند، هر یک از کارشناسان خودرو مورد علاقه خود را اعلام می‌کنند و پس از جمع‌بندی امتیازات، آن دسته از خودروهایی که موفق به کسب بالاترین امتیاز شدند، به عنوان برندگان جوایز ستاره‌های سال 2020 مجله اتوموبیل معرفی می‌شوند. در ادامه برندگان یا همان بهترین اتومبیل های سال 2020 آشنا می‌شویم.

لیست بهترین اتومبیل های سال 2020 جهان

فراری F8 تریبوتو

بهترین اتومبیل های سال 2020

فراری F8 تریبوتو جدید را باید بهترین خودرو موتور وسط بازار دانست که پرفورمنس عالی و تجربه رانندگی بی‌نظیری را به همراه دارد.

شورلت کوروت C8

بهترین اتومبیل های سال 2020

پرفورمنسی فوق‌العاده و ارزشی باورنکردنی باعث شد تا شورلت کوروت C8 جدید در این دوره از رقابت‌ها به خوبی بدرخشد.

بنتلی کانتیننتال

بهترین اتومبیل های سال 2020

بنتلی کانتیننتال در نسل سوم خود توانست قابلیت‌های بسیار خوبی را ارتقا دهد و ارزش‌های خود را در این دوره از رقابت‌ها به خوبی به اثبات رساند.

کیا تلوراید

بهترین اتومبیل های سال 2020

کیا تلوراید در قالب یک کراس اوور سه ردیفه یک انتخاب بسیار فوق‌العاده برای افرادی است که به دنبال یک خودرو خانوادگی مقرون‌به‌صرفه با امکانات متعدد هستند.

فورد موستانگ شلبی GT500

بهترین اتومبیل های سال 2020

فورد موستانگ شلبی GT500 همواره نشان داد که یک خودرو بی‌نظیر است و در مقابل بهترین سوپراسپرت‌های سال نیز ارزش خود را تثبیت کرد.

مزدا 3

بهترین اتومبیل های سال 2020

مزدا 3 جدید یک خودرو جذاب و دوست‌داشتنی محسوب می‌شود که با داشتن یک کابین سطح بالا، سواری مناسب و شاسی عالی توانست در این دوره از رقابت‌ها بدرخشد.

تویوتا سوپرا

بهترین اتومبیل های سال 2020

هنگامی که تویوتا نسل جدید سوپرا را معرفی کرد، این خودرو اسپرت با نظرات مثبت و منفی متعددی مواجه شد، اما توانست در رقابت‌های مختلف به ویژه در این دوره از رقابت‌ها خود را به عنوان یکی از سرگرم‌ترین خودروهای اسپرت بازار نشان دهد.

پورشه 911 کاررا S

بهترین اتومبیل های سال 2020

اینکه بخواهیم یک خودرو افسانه‌ای را بازطراحی کنیم، بدون شک با کاری دشوار مواجه خواهیم بود، اما تخصص پورشه همین کار است و این شرکت خودروسازی نشان داد 911 کاررا S علاوه بر یک خودرو اسپرت عالی یک ستاره بی‌نظیر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. از بین اینا فقط از فراری خوشم اومد
    نمیدونم چرا ولی خیلی بهتر از اینا ام بود

  2. الان قیمت اینا با پول ایران چنده 😐😐😐😂😂😂😂

  3. فراری بهترین ماشینه واقعا رو دستش چیزی نیست

  4. کاش می شد که قیمت های هر خودرو رو هم مشخص کنید و در داخل پست با ذکر قیمت میبود

  5. فورد موسانگ از همه بهتره
    یکی از بهترین ماشین هاست