کالبدشکافی آیفون اس ای 2020

کالبدشکافی آیفون اس ای 2020 شباهت ساختار آن با آیفون 8 را نشان می‌دهد

ویدیوی کالبدشکافی آیفون اس ای 2020 – iPhone SE 2020 شباهت‌های زیاد ساختار درونی این گوشی با اپل آیفون 8 را به ما نشان می‌دهد.

شرکت اپل در یکی دو سال اخیر همواره به عرضه یک گوشی میان رده و اقتصادی در کنار پرچمداران گران قیمت خود فکر می‌کرد و سرانجام مدتی پیش به این ایده خود جامه عمل پوشاند و از نسخه جدید آیفون SE با قیمت حدود 400 دلار رونمایی کرد. آیفون اس ای 2020 – iPhone SE 2020 تقریبا قدرت سخت افزاری آیفون 11 را در بدنه و ظاهر آیفون 8 به شما ارائه می‌کند.

اکنون قصد داریم ویدیوی کالبدشکافی آیفون اس ای 2 را مشاهده کنیم تا ببینیم در دل این گوشی خوش قیمت اپل چه می‌گذرد. همانطور که در این ویدیو می‌بینید، ساختار درونی گوشی آیفون SE جدید شباهت بسیار زیادی با آیفون 8 دارد و حتی بسیاری از قطعات آیفون 8 مانند نمایشگر و دوربین سلفی، روی آیفون اس ای جدید نیز کار می‌کند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی کالبدشکافی آیفون SE جدید را در گجت تی وی مشاهده کنید:

ویدیوی کالبدشکافی آیفون اس ای 2020

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. کیفیت دوربینش هم در حد ایکس آر هست و یه مقدار بهتر

  2. به نظر منکه جذابیت خاصی نداره فقط مناسب افرادی هست که دوست دارن از اکوسیستم ios استفاده کنن

  3. بنظرم آیفون se موفق میشه و فروش خوبی میکنه هم سخت افزار و هم دوربین ارتقا پیدا کرده قیمتشم خوبه جمع و جوره و قشنگ تو دست جا میشه.

  4. از نظر من آیفون se۲ و آیفون ۸ از نظر ساختاری دقیقا شبیه هم اندیشی همه فقط سخت افزار گوشی اس ۲ به اندازه آیفون پرومکس ۱۱ قوی است