آزمایشگاه ویروس شناسی ووهان , منشا کرونا

ترامپ آزمایشگاه ویروس شناسی ووهان چین را منشا کرونا معرفی کرد

دونالد ترامپ بدون ارائه مدرکی با قاطعیت آزمایشگاه ویروس شناسی ووهان چین را منشا کرونا معرفی کرد. این اظهارنظر از سوی رئیس‌جمهور آمریکا افزایش تنش بین چین و آمریکا را به همراه خواهد داشت.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا چندین بار دولت چین را در فراگیر شدن ویروس کرونا مقصر دانست و از آنها خواستار غرامت شد. ترامپ اکنون در جدیدترین اظهارنظر خود بدون ارائه مدرکی موثق با قاطعیت اعلام کرد آزمایشگاه ویروس شناسی ووهان چین منشا اصلی ویروس کرونا است. اظهارنظر ترامپ بدون شک تنش بین چین و آمریکا را افزایش خواهد داد.

آزمایشگاه ویروس شناسی ووهان منشا کرونا است؟

رئیس‌جمهور آمریکا با شرکت در کنفرانس خبری کاخ سفید بدون ارائه مدارکی برای ادعای خود به خبرنگاران اعلام کرد آزمایشگاه ویروس‌شناسی ووهان چین منشا اصلی کروناویروس است. وی در پاسخ به این سوال که آیا برای ادعاهای خود دلایل قطعی دارد یا خیر نیز عنوان کرد:

بله دارم اما نمی‌توانم به شما بگویم. من اجازه ندارم این را به شما بگویم.

ترامپ اخیرا نیز اعلام کرده بود دولت چین یا نتوانست از گسترش کرونا جلوگیری کند یا به صورت عمدی اجازه داد تا به سایر کشورها نیز گسترش یابد. از سویی برخی از کارشناسان در تلاشند تا با بررسی ویروس کرونا به این نتیجه برسند که آیا ویروس کرونا محصول آزمایشگاه ویروس‌شناسی ووهان چین است یا نه که حل این معما می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف سازد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. من حرفای ترامپ و قبول دارم و دوست اش دارم
    حقیقت محضه

  2. بله دقيقا درست گفته دونالد ترامپ عزيز اين دولت كمونیست كثيف چين بايد محاكمه بشه اين لعنتى ها با پنهان كارشون جهان رو به اين ويروس آلوده كردن و باعث كشته شدن بسيار زيادى از انسان هاى بى گناه در سراسر دنيا شدن همين (كارگران و طلاب چينى) باعث عامل صد در صدى شيوع ويروس كرونا در ايران بودند,,,!!

    درود بر ترامپ
    زنده باد آمريكااااااااا

  3. این خو با همه سره جنگ داره
    خودش داروی ضدعفونی کننده تجویز می‌کنه و چندین نفر و کشت متهم نی