نسل جدید آیفون اس ای - Apple iPhone SE 2020

تیم کوک: نسل جدید آیفون اس ای از سریع ترین گوشی های اندرویدی هم سریع‌تر است!

نسل جدید آیفون اس ای – Apple iPhone SE 2020 چندی پیش روانه بازار شد و حالا تیم کوک ادعاهای جالبی درباره قدرت این گوشی جدید اپل بیان کرده است.

آیفون اس ای 2020 ماه‌ها در دست طراحی قرار داشته است و بعد از انتظار طولانی کاربران و کارشناسان دنیای تکنولوژی، چندی پیش رسما رونمایی شد. این گوشی از همان فرم فاکتور نسل اول برخوردار است و قیمت قابل قبول آن، این محصول را به گزینه‌ای خواستنی در بازار موبایل تبدیل کرده است. حالا تیم کوک، رئیس کمپانی اپل، اطلاعات جالبی درباره قدرت نسل جدید آیفون SE در اختیار رسانه‌ها قرار داده است.

ساعاتی پیش جلسه سرمایه‌گذاران اپل با مدیرعامل این کمپانی، تیم کوک، برگزار شد و اپل آمار و ارقام نهایی مربوط به سه ماهه‌ی اول سال 2020 را در اختیار آنها قرار داد. اپل در این بازه‌ی زمانی، درآمدی معادل 58.3 میلیارد دلار را ثبت کرده است و در ادامه تیم کوک نسبت به قدرت سخت افزارینسل جدید آیفون اس ای ادعاهای بسیار جاه‌طلبانه‌ای بیان کرد. یکی از خبرنگاران سوالی پرسید مبنی بر این که تیم کوک فکر می‌کند که نسل جدید آیفون اس ای در کدام بازارها موفق خواهد شد؟ مدیر عامل اپل جواب قاطعی به این پرسش داد و اعلام کرد کشورهایی که دارای متوسط درآمد کمتر هستند مقصد اصلی این آیفون جدید خواهند بود.

سیاست قیمت‌گذاری جدید اپل تنها منحصر به نسل جدید آیفون اس ای نیست

نسل جدید آیفون اس ای - Apple iPhone SE 2020

وی ادامه داد که با توجه به برچسب قیمتی جذاب آیفون اس ای 2020 بسیاری از کاربران در این کشورها به دنیای آی او اس مهاجرت خواهند کرد. جالب‌ترین اظهار نظر تیم کوک در این جلسه به بیان قدرت پردازشی این آیفون برمی‌گردد. او اعلام کرده است که آیفون SE 2020 از سریع ترین و بهترین اسمارت فون های اندرویدی هم سریع‌تر است! موفقیت آیفون اس ای جدید در روزهای اخیر در بازار و البته در فاز پیش‌فروش نیز نشان می‌دهد که این ادعا چندان هم بی‌پایه و اساس نبوده و احتمالا در آینده باز هم از موفقیت بیشتر آیفون اس ای 2 خواهیم شنید.

تیم کوک در ادامه اعلام کرد که این یک دستاورد بزرگ برای اپل بوده است و به نظر می‌رسد که اپل گویا اعتماد بسیاری به محصول جدید خود دارد و روی موفقیت آن در بازار به شدت حساب باز کرده است. خبرنگاران در ادامه سوالی پرسیدند مبنی بر این که آیا قیمت آیفون اس ای به معنای آن است که سیاست قیمت‌گذاری کلی اپل در آینده تغییر خواهد کرد و به سمت قیمت‌های اقتصادی‌تر حرکت خواهد کرد یا خیر؟ تیم‌ کوک در پاسخ به این سوال گفت که اپل تلاش‌هایش را برای تولید بهترین محصولات با قیمت قابل قبول ادامه می‌دهد و ادامه داد که این موضوع تنها به آیفون SE منحصر نمی‌شود و تمام محصولات اپل شامل این سیاست جدید خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. این کوشی یکی از بهترین کوشی هاست
    و مطمین ام سال دیگه بعد از معرفی ها مشخص میشه چقدر کوشی فوق العاده ای هست

  2. آخرش نفهمیدم این گوشی ارزش خرید داره یا نه ⁦☹️⁩

  3. تیم کوک گی هست.در ویکی پدیا بیوگرافی

  4. واقعا دوست داشتنیه
    یکی هم نیست کادو بیاردش برامون

  5. سخت افزار یکی از قویترین گوشی های حال حاضر روی این گوشی نصب کردن خوب معلومه از همه گوشی های اندروید جلو میزنه از نظر سرعت