نسخه جدید هواوی میت ایکس

نسخه جدید هواوی میت ایکس احتمالا ظاهری شبیه به گلکسی فولد سامسونگ دارد

نسخه جدید هواوی میت ایکس – Huawei Mate X در پتنت‌های تازه ثبت شده توسط هواوی رخ نشان داد که ظاهری شبیه به گلکسی فولد سامسونگ را نشان می‌دهد.

هواوی میت ایکس و میت ایکس اس تنها رقیب واقعی سامسونگ گلکسی فولد از لحاظ طراحی هستند. هر دو شرکت طراحی تاشو کتاب مانند را انتخاب کرده‌اند که کاربر انگار با یک رایانه لوحی کوچک سر و کار دارد. گلکسی فولد دارای صفحه نمایش انعطاف‌پذیر ظریفی در قسمت داخلی دستگاه است، در حالی که هواوی از صفحه نمایش در قسمت خارجی استفاده کرده است و نیازی به گنجاندن نمایشگر ثانویه کوچک‌تر نبوده است.

پتنت نسخه جدید هواوی میت ایکس

گزارش جدید LetsGoDigital بر اساس طراحی‌های پتنت هواوی نشان می‌دهد که این غول چینی تلاش خواهد کرد تا از سبک طراحی خود عقب‌نشینی کرده و چشم‌انداز سامسونگ را بهبود بخشد. تصاویر منتشرشده از پتنت هواوی دستگاهی را نشان می‌دهد که شباهت زیادی به گلکسی فولد سامسونگ دارد. این پتنت نمایشگری را نشان می‌دهد که به سمت داخل تا می‌شود و دارای یک نمایشگر خارجی کوچک‌تر نیز برای زمانی می‌باشد که دستگاه بسته است.

نسخه جدید هواوی میت ایکس

بر اساس تصاویر منتشرشده، این دستگاه دارای دوربین پشتی چهارگانه است که مشابه با هواوی میت ایکس اس است. دوربین چهارم به جای گرد بودن به صورت مربع شکل طراحی شده است که احتمالا دارای لنز زوم است. هیچ دوربین دیگری در آن طرف دستگاه دیده نمی‌شود، بنابراین احتمالا از دوربین چهارگانه دستگاه برای ثبت تصاویر سلفی نیز استفاده خواهد شد.

گرچه این پتنت هواوی در ماه آوریل تأیید شده است، اما مثل همیشه تضمینی وجود ندارد که شاهد عرضه یک دستگاه واقعی باشیم. می‌دانیم که هواوی احتمالا قصد دارد گوشی هوشمند تاشو بعدی خود را اواخر سال جاری میلادی (احتمالا در ماه اکتبر) عرضه کند که شبیه به نسخه جدید گلکسی فولد سامسونگ خواهد بود. باید اشاره کرد که انتظار می‌رود نسل بعدی گوشی تاشو سامسونگ در سپتامبر 2020 معرفی شود.