کرونا در آمریکا , قرنطینه

اعتراض ایلان ماسک به طولانی شدن قرنطینه ناشی از ویروس کرونا در آمریکا

ایلان ماسک در صفحه شخصی توییتری خود نسبت به طولانی شدن قرنطینه ناشی از ویروس کرونا در آمریکا اعتراض کرد و خواستار برگشت به حالت عادی شد.

ایلان ماسک به عنوان مدیر ارشد اجرایی شرکت تسلا مدتی است که به اقدامات انجام شده برای مقابله با بحران کرونا واکنش نشان داده و آنها را موثر نمی‌داند. وی اخیرا به تعطیل شدن کسب‌وکارها، ادارات و دفاتر کاری به ویژه کارخانه‌های تسلا اعتراض کرد.

ماسک خواستار اتمام قرنطینه کرونا در آمریکا شد

ایلات ماسک در همین راستا در صفحه شخصی توییتری خود به طولانی شدن قرنطینه ناشی از ویروس کرونا اعتراض کرد و نوشت آمریکا را آزاد کنید. وی در توییت دیگری لینکی از یک مقاله در روزنامه وال استریت ژورنال را منتشر کرد که در آن مقاله به جمله «آزادی مردم را به آنها برگردانید» تاکید شده بود و به این موضوع اشاره داشت که قرنطینه جان بسیاری از افراد را نجات نخواهد داد.

اخیرا ایالت تگزاس طرح بازگشایی رستوران‌ها و برخی فروشگاه‌ها را از روز جمعه در دستور کار خود قرار داده که در همین رابطه مدیر ارشد اجرایی شرکت تسلا با نوشتن آفرین تگزاس از این اقدام تقدیر کرد. ماسک بر این باور است که کروناویروس حداکثر تا پایان ماه آوریل در آمریکا از بین خواهد رفت. وی حتی نسبت به دستوراتی که برای تعطیلی کارخانه‌های تسلا در نیویورک و کالیفرنیا داده شده بود نیز واکنش نشان داد و نگذاشت این کارخانه‌ها تعطیل شوند.