نسخه جدید مک بوک پرو 13 اینچی - MacBook Pro 13

اپل از نسخه جدید مک بوک پرو 13 اینچی با دو برابر ظرفیت داخلی رونمایی کرد

اپل دقایقی پیش از نسخه جدید مک بوک پرو 13 اینچی – MacBook Pro 13 با تغییرات قابل توجه در مشخصات فنی و البته یک ویژگی جدید در طراحی کیبورد رونمایی کرد.

اپل علاقه‌ی چندانی ندارد که طراحی لپ تاپ های محبوب خود را تغییر دهد و در عوض، چند نوبت در سال محصولات سری مک بوک را با مشخصات سخت افزاری جدید روانه‌ی بازار می‌کند. نسخه جدید مک بوک پرو 13 اینچی نیز از همین قاعده پیروی می‌کند و مهم‌ترین تغییر قابل ذکر آن، به طراحی جدید دکمه‌های کیبوردش خلاصه می‌شود. بعد از درخواست فراوان کاربران، حالا اپل در این مدل جدید از مکانیسم نه چندان قابل اعتماد پروانه‌ای دل کنده و به سراغ همان مدل از مجیک کیبورد که بر روی دیگر لپ تاپ های این کمپانی نیز نصب شده رفته است.

نسخه جدید مک بوک پرو 13 اینچی - MacBook Pro 13

اهالی کوپرتینو در دکمه‌های کیبورد این مدل از مکبوک پرو از مکانیسم قیچی استفاده کرده که طول عمر بالاتری را به خصوص برای کاربرانی که عادت دارند لپ ‌تاپ خود را در همه جا به همراه خود حمل ‌کنند، به ارمغان می‌آورد. دیگر تغییر فیزیکی نسخه جدید MacBook Pro 13 این است که حالا دکمه Esc از حالت لمسی خارج شده و دارای یک دکمه قابل فشرده شدن است.

مهمترین مشخصات فنی نسخه جدید مک بوک پرو 13 اینچی

اپل ظرفیت داخلی مک بوک پرو جدید خود را دو برابر کرده و دیگر نیازی نیست کاربران برای ذخیره‌ی فایل‌ها روی 128 گیگابایت ظرفیت محدود آن، تصمیم‌های سختی بگیرند. خبر خوشحال‌کننده اینجاست که قیمت آن نسبت به مدل قبلی تغییری نکرده است و کاربران این 256 گیگابایت ظرفیت داخلی را در ازای پرداخت همان 1299 دلار دریافت خواهند کرد؛ البته این ثابت ماندن، به قیمت برخورداری از نسل هشتم پردازنده اینتل امکان‌پذیر شده است.

نسخه جدید مک بوک پرو 13 اینچی - MacBook Pro 13

در واقع اگر شما خواهان این هستید که از نسل دهم چیپست ‌های قدرتمند اینتل برخوردار شوید، لازم است که 500 دلار بیشتر برای مدل پایه دارای پردازنده کور آی 5 که 512 گیگابایت ظرفیت داخلی و ۱۶ گیگابایت حافظه رم را در اختیارتان می‌گذارد، پرداخت کنید. این مدل قوی‌تر به 16 گیگابایت کارت حافظه سریع از نوع 3733MHz LPDDR4X مجهز شده است و خریداران در صورت دلخواه می‌توانند ظرفیت داخلی را هنگام سفارش، تا 4 ترابایت ارتقا دهند.

تغییرات قابل توجهی در طراحی و دیگر ویژگی‌های مدل سال 2020 مک بوک پرو 13 اینچی وجود ندارد و خریدارانی که آن را از امروزسفارش می‌دهند، از اوایل همین هفته آن را دریافت خواهند کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. همه جیز کمپانی ایفون معرکه است از کوشی اش گرفته تا لب تاپ و .. اش

  2. خوبه ولی یکم قیمت گذاریش تنده

  3. چقدر لب تاب های ایفون خوب و طراحی اش فشنگه