واکسن کرونا

واکسن کرونا ممکن است هیچوقت ساخته نشود

استاد امپریال کالج لندن اعلام کرد احتمال این وجود دارد که واکسن کرونا هیچوقت ساخته نشود و ساکنان زمین باید همواره از ماسک استفاده کنند.

یکی از استادان امپریال کالج لندن بر این باور است که احتمال دارد هیچ‌وقت محققان موفق به ساخت واکسن ویروس کرونا نشوند و به همین دلیل دولت‌ها می‌بایست برای آینده طرح‌هایی چون قرنطینه‌های محلی و ملی را در نظر بگیرند تا بتوانند این بحران را در آینده نیز کنترل کنند.

انتظار تولید واکسن کرونا را نداشته باشید!

دیوید نابارو (David Nabarro)، نماینده سازمان جهانی بهداشت در این خصوص اعلام کرد بسیاری از شرکت‌ها و پژوهشگران به دنبال ساخت واکسن این ویروس هستند و فازهای نخست برای تولید واکسن نیز موفق بوده است، اما نمی‌توان به صورت قطعی اعلام کرد آنها بتوانند برای کروناویروس واکسن موثری را به تولید برسانند. وی تاکید کرد از نشر امیدهای بلندپروازانه باید جلوگیری کرد؛ چراکه محققان با سیستم‌های بیولوژیکی سروکار دارند و بر خلاف سیستم‌های مکانیکی موفقیت در این فرایند بسیار دشوار است.

نابارو در ادامه افزود به احتمال زیاد ساکنان این سیاره می‌بایست در آینده همچنان از ماسک استفاده کنند. وی تاکید کرد در این سیاره ویروسی وجود دارد که برای آن نه واکسنی ساخته شده و نه محققان توانستند به درمان قطعی برسند. اکنون برخی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند، اما این بحران باز هم اوج خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. انگلیسی بی شرف باز دهنشون رو باز کردن

    شات آپ دیگه هیچکی گول شمارو نمیخوره مخصوصا اون شبکه اتون

  2. قد در صد اشتباهه
    یا داره منظور اش رو بد میرسونه
    قطعا واکسن اش رو میسازن

  3. اگه واقعا این پست درست باشه موندن توی خونه دیگه فایده ای نداره

  4. مطمنین این مقاله درسته
    اخه تو همین سایت مقاله ها و پست های قبلی تون گفته بودین داره این واکسن اش تست میشه

  5. هزار جا میگن داره واکسنش تست میشه هزارجای دیگه میگن ۹بعد ساخته میشه آبان میگن ساخته میشه بخدا ملت و سرکار گذاشتن