کراس اوورهای SWM , سیف خودرو

سیف خودرو تولید کراس اوورهای SWM G01 و SWM G01 F را شروع کرد

شرکت سیف خودرو به عنوان نماینده رسمی شرکت اس دبلیو ام در ایران اخیرا تولید کراس اوورهای SWM در دو مدل G01 و G01 F را آغاز کرد.

شرکت سیف خودرو در ماه‌های پایانی سال 98 از آغاز همکاری خود با برند SWM خبر داد. در واقع این خودروساز چینی با برند تجاری ایتالیایی SWM به صنعت خودرو وارد شده و طی سال‌های گذشته کراس اوورهای مختلفی را با به بازارهای مختلفی عرضه کرده است. گفتنی است نشان تجاری SWM به عنوان یکی از مطرح‌ترین تولیدکنندگان موتورسیکلت در ایتالیا محسوب می‌شود.

شرکت سیف خودرو قصد دارد از بین خودروهای SWM دو کراس اوور G01 و G01 F را تولید و روانه بازار کند. این دو خودرو از لحاظ فنی، امکانات رفاهی و ایمنی در یک سطح قرار دارند و عمده تفاوت آنها به تریم داخلی و طراحی آنها مربوط می‌شود. هرچند مشتریان می‌توانند مدل G01 F را با تریم داخلی مدل G01 معمولی سفارش دهند.

مشخصات کراس اوورهای SWM در ایران

کراس اوورهای SWM

دور کراس اوور جدید سیف خودرو در ردیف کراس اوورهای میان سایز قرار دارند و هر کدام از یک موتور 1.5 لیتری با توانایی تولید قدرت 156 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر بهره می‌برند. قدرت تولید شده از موتور توسط گیربکس 6 سرعت اتوماتیک به چرخ‌های جلو این دو کراس اوور چینی منتقل می‌شود.

کراس اوورهای SWM

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو نیز می‌توان به مجموعه‌ای از نمایشگر TFT جلو آمپر با سه طرح گرافیکی، سیستم تهویه اتوماتیک، نور پردازی داخلی، دوربین ثبت وقایع، سنسور پارک جلو و عقب، سامانه تشخیص عابر پیاده و موجودات زنده، رادار نقطه کور، رادار خطی، تنظیم حالت رانندگی برای فرمان و حساسیت پدال گاز، نمایشگر لمسی، کروز کنترل، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل پایداری، چراغ روشنایی روز، سنسور باد لاستیک، دوربین ۳۶۰ درجه، استارت دکمه‌‌ای، صندلی راننده برقی با گرمکن و سردکن و 6 کیسه هوای ده نقطه‌ای، تریم داخلی چرم (چرم و جیر در G01 F) و سقف پانورامیک، اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. چقدر رنگ مشکی اش جذابه
    آدم رو جذب خود اش میکنه

  2. اصلا طراحی این ماشی رو ببین آدم عشق میکنه

  3. کاش قیمت احتمالی اش رو هم میگفتین
    رمانی که واردایران بشهذ

  4. قیمت اش چقد. هست ؟؟؟

  5. چقدر طراحی این خودرو خوبه و قشنگه فقط خدا کنه قیمت اش ام مناسب باشه