تعداد بازیکنان بازی Fortnite

تعداد بازیکنان بازی Fortnite از مرز 350 میلیون نفر عبور کرد

شرکت اپیک گیمز اعلام کرد که بازی Fortnite – فورتنایت موفق به ثبت رکورد تازه‌ای در تعداد بازیکنان شده است و حالا بیش از 350 میلیون نفر در آن به بازی پرداخته‌‌اند.

بازی Fortnite در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین آثار جهان است و کنسرت تراویس اسکات که اخیرا در آن برگزار شد، رکورد 12.3 میلیون بیننده را بر جای گذاشت. حالا طبق اعلام شرکت سازنده، این بازی توانسته به مرز تازه‌ای در تعداد بازیکنان برسد.

تعداد بازیکنان بازی Fortnite در بالاترین حد ممکن 

طبق اعلام شرکت اپیک گیمز، تعداد بازیکنان بازی Fortnite از مرز 350 میلیون نفر عبور کرده است و بازیکنان در ماه آوریل بیش از 3.2 میلیارد ساعت در این بازی وقت گذرانده‌اند.

هیچ نشانه‌ای از کم شدن تعداد مخاطبان این بازی فری تو پلی دیده نمی‌شود و به مناسب موفقیت‌های اخیر، فردا (20 اردیبهشت) ساعت 5:30 صبح، یک کنسرت جدید با حضور بزرگان سبک موسیقی رقص الکترونیک (EDM) همانند دی جی ددماوس (Deadmau5)، استیو آئوکی (Steve Aoki) و دیلان فرانسیس (Dillon Francis) در این بازی برگزار خواهد شد. اگر موفق به تماشای این کنسرت نشدید، فردا شب، ساعت 22:30 شب می‌توانید تکرار آن را تماشا کنید.

تعداد بازیکنان بازی Fortnite

شما اگر از ساعت 2:30 روز شنبه 20 اردیبهشت الی ساعت 18:30 روز دوشنبه 22 اردیبهشت، وارد بازی شوید، جوایز خاصی دریافت خواهید کرد، همانند بال‌های نئونی که به موسیقی واکنش نشان می‌دهند.

شرکت اپیک گیمز در حال آماده سازی فصل سوم فورتنایت است و اخیرا شایعاتی پیرامون آن منتشر شده است. برای مثال گفته می‌شود که دارای تم دریایی خواهد بود و شاهد اسکین‌های آکوآمن (Aquaman) در بازی هستیم. همچنین می‌توانید در بازی کوسه‌سواری کنید! اخیرا گودال‌های آب در جاهای مختلف بازی مشاهده شده است که به شایعات اخیر اعتبار می‌بخشد (آیا قرار است سیل بیاید؟).

بازی Fortnite که به پرفروش‌ترین بازی سال 2019 نیز تبدیل شد، حالا یک پدیده فرهنگی بزرگ محسوب می‌شود که تقریبا همه با آن آشنایی دارند. با این حال، همه چیز برای این بازی اخیرا خوب پیش نرفته است. به دلیل شیوع کرونا ویروس، شرکت سازنده مجبور شد تا جام جهانی فورتنایت 2020 را لغو کند اما کرونا حداقل در زمینه جذب مخاطب به این بازی کمک کرده است و احتمالا به زودی شاهد عبور بازی از مرز 400 میلیون بازیکن خواهیم بود.

بازی فورتنایت هم اکنون برای رایانه‌های شخصی، اندروید، آی او اس و کنسول‌های ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 به صورت رایگان در دسترس است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. تا این لحظه که بازی نکردم ولی خود فیلمش که خیلی جالب بود

  2. من موندم چطوری از این بازی ادم های بزرگ خوششون میاد

    خیلی بچه گونه و دخترونه است بازیش

  3. اخه این بازی مزه ف و بچه گانه چی داره که این همه آدم جذب اش شدن

  4. ۳۰۰میلیونش بچه خورده ن

  5. یه بازی بچگونه و چرت

  6. واقعا 350میلیون نفر دارن بازی میکنن ؟؟؟اینا کی زندگی میکنن

  7. چرت ترین بازی بتل رویال