اندروید 10 برای شیائومی می نوت 10

آپدیت اندروید 10 برای شیائومی می نوت 10 منتشر شد

اندروید 10 برای شیائومی می نوت 10 بعد از مدت‌ها انتظار عرضه شد. کاربران گوشی Xiaomi Mi Note 10 اکنون می‌توانند طعم قابلیت‌های سیستم عامل Android 10 را بچشند.

شیائومی می نوت 10 یکی از خاص‌ترین گوشی های هوشمند دوربین محور بازار محسوب می‌شود. این گجت اندرویدی، حدود شش ماه پیش مجهز به سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی معرفی شد. ویژگی منحصربه‌فرد آن، استفاده از دو لنز تله فوتو (دو لنز مخصوص زوم) به همراه یک لنز ماکرو و اولتراواید است؛ دوربین اصلی Xiaomi Mi Note 10 در مجموع پنج سنسور دارد.

این گوشی فروش خوبی را در بازارهای سراسر دنیا تجربه کرد. مدتی بعد، نوبت به عرضه نسخه‌ای‌ ارزان قیمت از آن یعنی شیائومی می نوت 10 لایت رسید. با وجود انتشار آپدیت جدیدترین سیستم عامل پلتفرم موبایل گوگل تا امروز برای گوشی های هوشمند قدیمی‌تر شیائومی، این مدل خاص تا چند روز پیش همچنان از اندروید 9 پای استفاده می‌کرد. به تازگی نوبت به انتشار آپدیت اندروید 10 برای شیائومی می نوت 10 رسیده است. این به‌روزرسانی تحت رابط کاربری MIUI 11 منتشر می‌شود.

آپدیت اندروید 10 برای شیائومی می نوت 10

این آپدیت اکنون در مرحله تست بتا قرار دارد. در این مرحله، شرکت به کمک تعدادی از کاربران به‌روزرسانی سیستم عامل جدید را تست کرده و بعد از باگ‌گیری، در قالب نسخه‌ای پایدار، در اختیار همه قرار می‌دهد. به همین دلیل برای دریافت آپدیت نهایی باید کمی منتظر بمانید.

به‌روزرسانی تازه، مخصوص مدل‌های عرضه شده خارج از چین، روسیه، هند و کشورهای منطقه اقتصادی اروپا است. شماره آپدیت MIUI 11.1.1.0.QFDMIXM بوده و 2.6 گیگابایت حجم دارد. آپدیت جدید گوشی شیائومی می نوت 10، علاوه بر سیستم عامل اندروید 10، پچ امنیتی ماه آوریل را نیز شامل می‌شود.

بر اساس گزارش کاربران دریافت‌کننده نسخه بتای آپدیت سیستم عامل جدید برای Xiaomi Mi Note 10، عملکرد دوربین و اسکنر اثر انگشت و همچنین سرعت کار با گوشی بهبود پیدا کرده است. با دریافت به‌روزرسانی جدید، یک AOD (صفحه نمایش همیشه روشن) به رابط کاربری اضافه خواهد شد. یکی از نکات عجیب، نبود ابزاری پیش‌فرض برای ضبط مکالمات است، در حالی که پیشتر، در اندروید 9، وجود داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. یکم حجم ابدیت اش زیاده تقریبا یه دو گیگی حجم ابدیت اش هست

  2. از واسه نوت هشت پرو دیر تر اومد؟؟؟

  3. چقدر طراحی دوربین هاش خوبه واقعا به دل میشینه