اندروید 10 برای اکسپریا 10

آپدیت اندروید 10 برای اکسپریا 10 و 10 پلاس سونی منتشر شد

زمان عرضه آپدیت اندروید 10 برای اکسپریا 10 و اکسپریا 10 پلاس فرا رسید. دلیل سونی برای تاخیر در انتشار آپدیت برای Xperia 10 و 10 Plus شیوع کرونا بود.

دو گوشی سونی اکسپریا 10 و سونی اکسپریا 10 پلاس میان‌رده‌های این شرکت ژاپنی، با نمایشگرهای 21:9 کشیده، محسوب می‌شوند. شرکت سونی وعده داده بود آپدیت اندروید 10 برای اکسپریا 10 و اکسپریا 10 پلاس را اوایل سال 2020 منتشر کند، اما انتظار کاربران این دو گجت اندرویدی تا اوایل پنجمین ماه سال جاری میلادی طول کشید.

انتشار آپدیت‌های نرم افزاری برای گوشی های هوشمند زیادی با تاخیر مواجه شده است. علت، شیوع ویروس کرونا و اختلال در روال فعالیت عادی گوشی‌سازان محسوب می‌شود.

آپدیت اندروید 10 برای اکسپریا 10

در حال حاضر به‌روزرسانی جدید محدود به یک سری منطقه جغرافیایی و کاربران اپراتورهای خاص است، اما انتظار داریم به زودی برای همه کاربران دارای دو گوشی Xperia 10 و 10 Xperia Plus منتشر شود. بیلد نامبر به‌روزرسانی جدید 53.1.A.2.2 بوده و پچ امنیتی ماه می مارس را همراه دارد. با دریافت این آپدیت قابلیت‌های جدید سیستم عامل اندروید 10 نظیر حالت تاریک سرتاسری، ناوبری مبتنی بر ژست‌های حرکتی و سیستم کنترل حریم خصوصی دست پیدا می‌کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. با این نظر دوستان که دوربین های سونی واقعا خیلی خوب و قوی هست موافقم چون خودم قلم گوشی سونی داشتم و با من راضی بودم

  2. دوربین های گوشی سونی معرکه است
    من اولین کوشی ای که داشتم سونی بود و واقعا لذت بردن ازش
    گوشی های خوب و مقاومی تولید میکنه