میزو 17 و میزو 17 پرو - Meizu 17 Pro

میزو 17 و میزو 17 پرو با دوربین چهارگانه و اسنپدراگون 865 معرفی شدند

میزو از دو گوشی پرچمدار خود یعنی میزو 17 و میزو 17 پرو – Meizu 17 Pro رونمایی کرد و از حیث مشخصات، دوربین، امکانات نرم افزاری و طراحی ظاهری با یکی از بهترین پرچمداران اندرویدی طرف هستیم.

سرانجام پس از یک کمپین تبلیغاتی بسیار طولانی که از مهر ماه سال گذشته آغاز شده بود، میزو از دو گوشی پرچمدار جدید خود در دو مدل استاندارد و پرو رونمایی کرد. این دو موبایل قدرتمند از نظر مشخصات فنی شباهت بسیاری به یکدیگر دارند و مدل پرو از شارژ وایرلس، دوربین های بهتر و حافظه‌ی رم بالاتر برخوردار است. از نظر ظاهری سری گوشی های میزو 17 بسیار جذاب طراحی شده‌اند و در پنل جلوی آنها تنها یک حفره بسیار کوچک برای دوربین سلفی دیده می‌شود.

میزو 17 و میزو 17 پرو - Meizu 17 Pro

در ابعاد بدنه و نمایشگر، تفاوت چندانی بین دو مدل استاندارد و پرو وجود ندارد و تنها گوشی میزو 17 پرو از یک پنل سرامیکی در پشت خود برخوردار است. سری Meizu 17 اولین محصولات این کمپانی چینی با پشتیبانی از اینترنت 5G محسوب می‌شوند و هر دو از نمایشگرهای سوپر امولد در ابعاد 6.6 اینچ و با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز بهره می‌برند که آنها را به یک محصول ایده‌آل برای گیمینگ موبایل و تماشای فیلم و سریال تبدیل می‌کند.

اولین بار است که در طراحی گوشی های این برند چینی شاهد قرارگیری یک حفره درون نمایشگر هستیم و دوربین ‌های سلفی 20 مگاپیکسلی میزو 17 و میزو 17 Pro درون آن تعبیه شده‌ است. سنسور اثر انگشت گوشی نیز زیر نمایشگر قرار گرفته و نسبت تصویر 19.5 به 9 و پشتیبانی از استاندارد اچ دی آر 10 پلاس آنها را به یکی از قدرتمندترین پرچمداران بازار از نظر امکانات نمایشگر لمسی تبدیل کرده است.

با میزو 17 از دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی لذت ببرید

میزو 17 و میزو 17 پرو - Meizu 17 Pro

از نظر امکانات صوتی گوشی های سری Meizu 17 از یک چینش دوگانه در اسپیکرهای خود برخوردارند و موتور لرزشی جدید mEngine 3.0 وظیفه ایجاد بازخوردهای لمسی و ویبره‌های مختلف را بر عهده خواهد داشت. در پنل پشتی هر دو پرچمدار 2020 میزو از سنسورهای 64 مگاپیکسلی IMX686 سونی به عنوان دوربین اصلی پرده‌برداری شده است که البته تفاوت‌های زیادی بین سه سنسور دیگر آنها وجود خواهد داشت.

در گوشی میزو 17 پرو کاربران از یک ماژوله تله فوتو 8 مگاپیکسلی بهره می‌برند که به ادعای کمپانی سازنده امکان بزرگنمایی تا هشت مرحله بدون افت کیفیت را به آنها خواهد داد. یک سنسور 32 مگاپیکسلی فوق عریض با قابلیت ثبت عکس‌هایی با گستردگی 129 درجه از دیگر ویژگی‌های دوربین مدل پرو است و ماژول چهارم نیز به دوربین سه بعدی S5K3 TOF سامسونگ برای ثبت اطلاعات مربوط به عمق میدان و محتواهای واقعیت افزوده اختصاص خواهد داشت.

در مدل استاندارد، مشخصات دوربین کمی افت دارد و شاهد یک سنسور 12 مگاپیکسلی برای تصویربرداری عریض، یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور 5 مگاپیکسلی برای تصویربرداری ماکرو خواهیم بود.

سری گوشی های Meizu 17 برای رقابت با بهترین‌‌ها آماده‌اند

میزو 17 و میزو 17 پرو - Meizu 17 Pro

در بخش پردازشی هر دو گوشی جدید میزو از اسنپدراگون 865 برخوردار هستند، اما مدل پرو با 12 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 سرعت به مراتب بالاتری را در اختیار کاربران می‌گذارد و این در حالی است که مدل استاندارد دارای 8 گیگابایت حافظه رم از نوع کارت‌های قدیمی‌تر LPDDR4X خواهد بود. البته صرف نظر از این که کدام مدل را خریداری کنید، 128 یا 256 گیگابایت ظرفیت داخلی از نوع حافظه های فلش UFS 3.1 در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی درون هر دو مدل گوشی جدید میزو هفده با پشتیبانی از شارژ سریع 30 وات از طریق کابل قرار خواهد داشت و در مدل پرو کاربران می‌توانند از شارژ وایرلس 27 وات نیز لذت ببرند. رابط کاربری انحصاری Flyme 8.1 در هر دو اسمارت فون وجود دارد و سیستم عامل اندروید 10 به طور پیش فرض بر روی آنها نصب خواهد بود.

قیمت میزو 17 در میان پرچمداران اندرویدی ایده‌آل است

میزو 17 و میزو 17 پرو - Meizu 17 Pro

میزو 17 در سه رنگ سبز، خاکستری و سفید به فروش می‌رسد. خبر خوب این است که از همین حالا نیز پیش فروش آنها آغاز شده و کاربران می‌توانند مدل پایه با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی را قیمت 525 دلار خریداری کند. مدل پیشرفته‌تر Meizu 17 نیز با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت ظرفیت داخلی با قیمت 565 دلار به فروش خواهد رسید.

مدل پرو نیز در رنگ‌های سبز، مشکی و سفید با قیمت 605 دلار برای مدل پایه (8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی) به فروش می‌رسد که مدل پیشرفته‌تر آن با 12 گیگابایت حافظه رم و 256 ظرفیت داخلی، معادل 665 دلار قیمت خواهد داشت. مرحله اصلی فروش گوشی های جدید میزو نیز از سه روز دیگر یعنی از یازدهم می در چین آغاز خواهد شد.

در کنار مدل های معمولی، این کمپانی سازنده از دو نسخه ویژه و کلکسیونی رونمایی کرده است که اولی، یک مدل ویژه از میزو 17 پرو با طراحی خاص و سنتی به رنگ سبک نعنایی روشن است که 1415 دلار به فروش می‌رسد و خریداران می‌توانند آن را از بیست و پنجم می سفارش دهند. مدل بعدی نیز یک نسخه‌ی ویژه از میزو هفده با طراحی مخصوص نیروی هوایی است و علاقه‌مندان با پرداخت 650 دلار از تاریخ 27 می‌توانند آن را خریداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*