رندرهای ال جی استایلو 6

رندرهای ال جی استایلو 6 نمایشگر ناچ دار و دوربین سه گانه گوشی را نمایان کردند

کمپانی الجی در تابستان گذشته، گوشی استایلو 5 را وارد بازار کرد. حالا انتشار رندرهای ال جی استایلو 6 – LG Stylo 6 از آمدن جانشین آن خبر می‌دهند.

در این تصاویر برخلاف ال جی استایلو 5 یک صفحه نمایش ناچ‌دار را می‌بینیم که حاشیه‌های باریک‌تری در بالا و پایین دارد. در پنل پشتی هم به جای تک دوربین، یک ماژول سه‌گانه با چیدمان افقی دیده می‌شود. حسگر اثر انگشت هم آن را همراهی می‌کند. ناگفته نماند که رندرهای ال جی استایلو 6 را افشاگر سرشناس دنیای موبایل، ایوان بلس منتشر کرده است.

در لبه سمت چپ گوشی، خشاب سیم کارت و کلیدهای کنترل صدا قرار گرفته‌اند؛ دکمه دیگری هم هست که باید برای گوگل اسیستنت باشد. دکمه پاور اما در سمت راست تعبیه شده است. همچنین درگاه USB-C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، میکروفون اصلی و خشاب قلم دیجیتال در لبه پایینی قرار دارند. یک میکرون ثانویه نیز در لبه فوقانی دیده می‌شود.

هنوز از زمان معرفی ال جی Stylo 6 بی‌خبریم؛ ولی اگر تاریخ درج شده روی نمایشگر گوشی درست باشد، باید روز بیست و نهم اردیبهشت منتظر رونمایی LG از آن باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. هر‌چی‌که از یه کسی خوب بیخوای‌رو این کوشی داره

  2. چه قدر طراحی خوب و نایسی. داره

  3. احتمالا ۳۰۰ دلار باشه این دستگاه با توجه به قیمت ۲۵۰ دلاری مدل قبلی

  4. پردازنده این گوشی هم احتمالا اسنپ ۶۶۵ باشه

  5. بخاطر اینکه قلم نوت طی چندین سال بسیار پیشرفت کرده و رقبا نماینده خوبی ندادن، الان دیگه انقدر فکر دارن که اینکار رو روی پرچمداراشون انجام ندن که مستقیما با نوت مقایسه بشن و نوت کوچیکشون کنه…

  6. قلم مدل های قبل که کارایی خاصی نداشت رابط و قابلیت های قلم گلکسی نوت بی همتاست‌
    کاش یه رقیب واقعی براش پیدا شه تا بیشتر‌ پیشرفت کنه