نگاهی به بهترین تبلت های بازار با بیشترین عمر باتری

واقعا نیاز به توضیح نیست که یکی از فاکتور های خرید گجت های همراه امروزی ، میزان عمر باتری آنها است و بعد از اسمارت فون ها ، این تبلت ها هستند که امروزه به یکی از گجت های اصلی همراه ما تبدیل شده اند.اکنون می خواهیم بدانیم در میان تبلت های مطرح بازار ، کدامیک بیشترین عمر باتری را دارند.در ادامه گجت نیوز را همراهی کنید.

Amazon Fire HDX 8.9

kindle-fire-hdx-8-9-product-photos08

مدلی که در سال ۲۰۱۴ در خانواده تبلت های آمازون با نام Fire HDX 8.9 متولد شد . این تبلت که یکی از موفقیت های شرکت آمازون محسوب می شود به خاطر عملکرد خوب خود در حفظ باتری در لیست تبلت های این مطلب قرار می گیرد . این تبلت دارای ابعاد ۲۳۱x158x7.8 میلیمتر (۹٫۰۹x6.22×0.31 اینچ) است و ۳۷۴ گرم وزن دارد . این تبلت با سیستم عامل سیستم عامل اندروید Jelly Bean کار می کند . باتری استفاده شده در این محصول می تواند تا ۱۰ ساعت کار مفید را انجام دهد .

Apple iPad Air 2

02apple-ipad-air-2

محصولی از کمپانی بزرگ اپل که از سیستم عامل iOS 8.1 بهره برده و دارای ابعاد ۲۴۰x169.5×6.1 میلیمتر (۹٫۴۵x6.67×0.24 اینچ) و دوربینی ۸ مگاپیکسلی است ! این محصول از اپل دارای پردازنده ای قوی و بدنه ای ظریف است و یک باتری بزرگ را هم در دل خود جا داده است . اپل آیپد ایر ۲ پس از شارژ کامل قادر است تا ۱۰ ساعت باتری خود را برای مصارف مفید حفظ کند .

LG G Pad

lg-g-pad-7-0-lte

خانواده ای با کلاس , زیبا و دلربا از کمپانی کره ای LG که در مدل های مختلفی ارائه می شود . این محصول با طراحی زیبا و قیمت مقرون به صرفه خود یکی از بهترین ها در بازار تبلت محسوب می شوند . طول مدت نگه داری باتری در مدل های مختلف گوناگون است اما بطور میانگین خانواده G Pad دارای باتری هایی هستند که بین ۱۱ تا ۱۳ ساعت توانایی کار مفید را برای شما فراهم می کنند .

Lenovo Yoga Tablet 2

lenovo-yoga-tablet-2-9071

یکی از منحصر بفرد ترین تبلت های موجود در بازار که با ظاهر متفاوت خود جلب توجه می کند . این تبلت با استفاده از ویژگی unassumingly ساخته شده است . مدل های ۸ اینچی و ۱۰ اینچی این تبلت توانایی نگهداری باتری را برای ۱۳ ساعت کار مفید دارند که این امر باعث می شود تبلت مذکور یکی از بهترین ها در زمینه نگهداری باتری به حساب بیاید .

منبع : CNET

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*