ابعاد آیفون 12 اپل - Apple iPhone 12

ابعاد آیفون 12 در کمال تعجب مشابه آیفون 5 خواهد بود!

ابعاد آیفون 12 اپل – Apple iPhone 12 همچنان هم یک راز حل نشده باقی مانده است و حالا گزارشی جدید این فرضیه را مطرح می‌کند که احتمالا این گوشی جدید ابعادی مشابه آیفون 5 خواهد داشت.

بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که یک مدل از آیفون 12 با ابعاد کوچکتر نیز روانه بازار شود و اپل برای پاسخگویی به درخواست‌های فراوان کاربران و البته فروش بسیار مناسب نسل دوم آیفون اس ای، احتمال دارد که یکی از پرچمداران خود را نیز با سایزی کوچک‌تر از بقیه تولید کند. حالا یک گزارش جدید نشان می دهد که گویا مدل پایه آیفون 12 قرار است حتی از نسل دوم آیفون اس ای نیز کوچک‌تر باشد که در صورت حقیقت داشتن، تصمیم بسیار عجیبی محسوب می‌شود.

در این مدل شاهد به‌کارگیری طراحی مشابه آیفون 11 در بدنه‌ای هم اندازه آیفون اس ای نسل اول خواهیم بود. افشاگر معروف Filip Koroy در کانال یوتیوب EverythingApplePro ویدیوی جدید منتشر کرده که در بخشی از آن بیان می‌کند ما تا به حال درباره سایز آیفون 5.4 اینچی کاملا اشتباه می‌کردیم. در واقع پیش‌بینی ما بسیار بزرگتر از ابعادی بوده است که اپل برای تولید آیفون دوازده در نظر گرفته و در واقع در مقایسه با دیگر مدل‌ها شاهد یک بدنه کوچک با نمایشگر تمام صفحه خواهیم بود.

ابعاد آیفون 12 کوچک‌تر و قدرت آن بیشتر خواهد شد

البته مدل کوچکتر آیفون 12 صرف نظر از ابعاد کمتر، دارای مشخصات به مراتب قدرتمند‌تری از نسل دوم آیفون اس ای خواهد بود. در واقع گوشی جدید اپل دوربین‌های بهتری خواهد داشت و نمایشگر آن تقریبا تمام پنل جلویی را می‌پوشاند؛ به غیر از قسمت مربوط به بریدگی بالای صفحه که البته عرض این بریدگی هم از تمام آیفون های قبلی کمتر خواهد بود.

ضخامت این گوشی کوچک از آیفون 5 و نسل اول آیفون SE باریک‌تر خواهد بود و یک پنل اولد به عنوان نمایشگر آن ایفای نقش خواهد کرد. پردازنده انحصاری اپل ای 14 با پشتیبانی از اینترنت 5G نیز دیگر برگ برنده‌ی آن محسوب می‌شود. خوشبختانه اپل از نظر قیمت عقب‌نشینی بزرگ کرده و قرار است این محصول را با قیمتی در حدود 649 دلار در بازار مشاهده کنیم که آن را از نظر هزینه در رده‌ی گوشی های چند نسل قبل‌تر اپل نظیر آیفون ۶ اس قرار می‌دهد.

 ابعاد آیفون 12 اپل - Apple iPhone 12

کاربران برای خرید پرچمدار بعدی اپل، 50 دلار هزینه‌ی کمتری از آیفون 11 خواهند پرداخت، اما نسل دوم آیفون اس ای به عنوان ارزان ترین آیفون حال حاضر اپل، همچنان هم قیمت پایین‌تری از این محصول خواهد داشت. در واقع کاربران به قیمت از دست دادن یک طراحی مدرن‌تر و البته قدرت سخت افزاری بالاتر، می‌توانند هزینه‌ی کمتری برای داشتن یک آیفون جدید بپردازند.

آیا شما علاقه‌ای به خرید iPhone 12 خواهید داشت؟ اگر این موبایل قدرتمند بتواند امکانات تصویربرداری آیفون یازده را در ابعادی مشابه آیفون 5 اپل ارائه دهد چطور؟ به هر حال تا سپتامبر 2020 زمان چندانی باقی نمانده و کمتر از چهار ماه دیگر شاهد رونمایی رسمی از سری پرچمداران نسل بعد اهالی کوپرتینو خواهیم بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. بازگشت دوباره به گذشته

  2. ابعاد ایفون 8 و اس ای 2020 و 6 و 6اس و 7 واقعا خوبه
    البته شاید بعضی ها به ابعاد آیفون 5 نیاز داشته باشن
    از همین تیریبون از اپل تشکر میکنم به خاطر شناخت انسان ها و این که در دنیایی که از ابر انسان های‌ بزرگ‌دست با اسمارت فون های (واژه دور افتاده فبلت) سایز بزرگ، پز شده است ، همچنان به نیاز های “انسان ها ” نیز اهمیت میدهد.
    ممنون اپل

  3. صفحه نمایش بزرگ توی این روزگار‌خود اش یه مضیت محسوب میشه
    حالا اومدن ایفون ۱۲ رو با این ابعاد کوچیک ساختن

  4. من منتظرم آیفون 12 بیاد که رو قیمت آیفون یازده و ده (ایکس) تاثیر بذاره و با کاهش قیمت آیفون 9 بشه که به جای آیفون 8 یا 7 حداقل یه آیفون 6 دسته دوم بخرم