آگهی های اینترنتی فروش خودرو

ممنوعیت درج قیمت در آگهی های اینترنتی فروش خودرو

درج قیمت در آگهی های اینترنتی فروش خودرو در پلتفرم‌هایی مثل دیوار، شیپور و باما باعث نابسامانی بازار خودرو ایران شد و در همین راستا مسئولان این امکان را ممنوع اعلام کردند.

امکان درج قیمت در آگهی های اینترنتی در پلتفرم‌هایی چون دیوار، شیپور و باما باعث شد تا دلالان و سودجویان از این امکان به نفع خود استفاده کرده و باعث نابسامانی بازار خودرو شوند. در واقع درج قیمت توافقی و قیمت نامتعارف از سوی فروشندگان در چنین پلتفرم‌هایی باعث شد تا دلالان هر قیمتی را که در نظر دارند در بازار اعمال کنند. در همین راستا قانونی وضع شد تا درج قیمت در آگهی های اینترنتی فروش خودرو ممنوع شود.

درج قیمت در آگهی های اینترنتی فروش خودرو ممنوع شد

رضا الفت نسب، عضو هیئت‌مدیره اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی با اعلام این که درج قیمت خودرو در پلتفرم‌های انتشار آگهی نظیر دیوار، شیپور و باما ممنوع شده است عنوان کرد از روز پنجشنبه عصر حکم دادگاه برای ممنوع شدن درج قیمت در آگهی‌ها صادر شده و هم‌اکنون این قانون در حال اجرا است. وی افزود این قانون تمامی پلتفرم‌هایی که دارای آگهی هستند را شامل می‌شود.

عضو هیئت‌مدیره اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی در ادامه بیان کرد در گذشته نیز برای درج قیمت در آگهی‌ها محدودیت قیمتی در نظر گرفته شد که فروشندگان نمی‌توانستند بیش از قیمت اعلام شده، قیمتی را برای آگهی ماشین در نظر بگیرند، اما اکنون قانونی به تصویب رسیده که آگهی خودروها باید بدون قیمت درج شود.

به نظر شما ممنوعیت درج قیمت در آگهی‌های فروش پلتفرم‌هایی مانند دیوار، شیپور و باما می‌تواند باعث کنترل قیمت‌ها در بازار شود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. یکی از بهترین کارا هاست که انجام دادن باید تورم و یه جوری مهار کنن دیکه

  2. بازار خودرو اصلا هیچ قانونی نداره

  3. خجالت آوره

    نقض آزادی معامله هستش

    اگه می تونید ماشین تولید کنید، پس این پاک کردن صورت مسئله واسه چیه!!!

    بیا 4 میلیون دنا و سمند و تیبا تولید کن، چه کار به چیزای دیگه داری

    دفعات قبل که این کارها انجام شد فایدش واسه مردم چی بود!!!

    سر پراید 40 میلیونی هم این ممنوعیت بود!!! یادتون میاد؟؟؟

    با سپاس